ژاردیم: بازی فردا مقابل استقلال برای ما مهم است/ مالکیت توپ برای من اهمیتی ندارد

18:11 - 21 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۷۱۸۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال الهلال عربستان گفت: بازی فردا مقابل استقلال برای ما مهم است تا به اهداف خود برسیم.

- لئوناردو ژاردیم سرمربی تیم فوتبال الهلال عربستان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بازی فردا مقابل استقلال برای ما مهم است تا به اهداف خود برسیم.

وی افزود: ایام فیفا دی برای تیم بسیار اهمیت داشت و ما در این زمان بازی‌های دوستانه‌ای برگزار کردیم تا بتوانیم در جو مسابقات باقی بمانیم و بتوانیم تیم را به بهترین شکل ممکن آماده کنیم.

سرمربی الهلال درباره اینکه در خط حمله بر خلاف سبک همیشگی به جای یک مهاجم از دو مهاجم استفاده می‌کند یا خیر، گفت: برای من مالکیت توپ اهمیتی ندارد و وقتی توپ و میدان را در اختیار داشته باشید، اما فرصت نداشته باشید فایده ندارد. تیم باید طوری بازی کند که موقعیت سازی بیشتری داشته باشد.

ژاردیم عنوان کرد: بازی فردا مقابل استقلال برای رسیدن به اهدافمان اهمیت زیادی دارد و ما در این بازی تلاش می کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم تا مسیرمان برای رسیدن به هدفمان هموار شود.

 

بازیکن الهلال: با تمام قوا برای پیروزی مقابل استقلال وارد زمین می‌شویم

صالح الشهری بازیکن الهلال در نشست خبر این بازی، گفت: بازی فردا مقابل استقلال برای ما مهم است. با تمام قوا وارد زمین بازی می شویم تا برنده شویم و راهی مرحله بعد شویم.

دو پیروزی متوالی به همراه تیم ملی کشورمان انگیزه ما را دوچندان کرده تا به همراه الهلال نیز نتایج خوب بگیریم و به مرحله یک چهارم راه پیدا کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *