عزیزیان: استقلال کار سختی مقابل الهلال دارد/ بازیکنان نباید وارد فاز مدیریتی شوند

12:45 - 22 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۷۱۱۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مربی فصل قبل دروازه‌بان‌های استقلال گفت: مسائل و مشکلات مدیریتی نباید بر روی بازیکنان تاثیر بگذارد، آن‌ها باید همه تمرکزشان را روی بازی بگذارند.

سعید عزیزیان در گفت‌و‌گو با میزان، در رابطه با دیدار استقلال و الهلال عربستان در یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: استقلال بازی سختی با الهلال در پیش دارد. آنها باید برای بازی تمرکز داشته باشند و تمام فکر و ذکرشان فقط روی بازی باشد. بازیکنان به محض اینکه وارد زمین می‌شوند مشکلات را از یادشان می‌رود و تمام تمرکز خود را بر روی بازی و ارائه کار خوب می‌گذارند. 

وی در رابطه با مشکلات مدیریتی که اکنون استقلال با آن دست و پنجه نرم می‌کند گفت: بازیکنان نباید وارد فاز مدیریتی شوند و مشکلاتی که گریبانگیر استقلال شده نباید در آستانه بازی مهم با الهلال روی تیم تاثیر منفی بگذارد. امیدوارم استقلال بتواند دل هواداران و طرفدارانش را شاد کند.

مربی فصل قبل دروازه‌بان‌های استقلال با اشاره به اینکه اگر هر کسی وظیفه خودش را به درستی انجام دهد مشکلات برطرف می‌شود، عنوان کرد: باشگاه نیز باید به فکر قول‌هایی که داده باشد و آنها را عملی کند. با دادن مطالبات بازیکن‌ها و تمدید به موقع قراردادها تیم به آرامش می‌رسد. امیدوارم استقلال بتواند در مسابقات آسیایی خوش بدرخشد و دل هواداران را شاد کند.

عزیزیان در رابطه با استعفای سمیعی و سرپرست جدید پرسپولیس خاطرنشان کرد: امیدوارم مدیریت جدید این تیم بتواند قول‌هایی که از طرف باشگاه پرسپولیس داده شده است را عملی کند. صدری قبلاً هم رئیس هیئت مدیره پرسپولیس بوده و از مشکلات آگاه است. او باید در صدد حل مسائل برآید و نباید چون برخی اتفاقات یا بعضاً قرادادها در زمان خودش بسته نشده از رسیدگی به آنها بازماند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *