رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پرت شدن راننده پژوی به جوی آب

12:56 - 20 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۶۷۶۱
بنا بر اطلاع سرکلانتر پلیس بزرگراه پلیس راهور تهران بزرگ سواری پراید به شدت با پژوی دارای نقص فنی برخورد کرد و وی را به داخل جوی آب پرت کرد.
- به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، حمید حمیدی اظهار داشت: در ساعت ۱۵:۰۴ بعد از ظهر دیروز یک دستگاه سواری پژو در مسیر صیاد جنوب به شمال _ مسیل باختر به علت نقص فنی متوقف می‌گردد.

حمیدی افزود: راننده پژو بدون نصب علایم هشدار دهنده مشغول تعمیر خودروی خود شده و در این هنگام وانت پراید به شدت با این سواری برخورد می‌نماید.

وی بیان داشت: راننده پژو که مشغول تعمیر در قسمت زیر خودرو بوده در اثر شدت این برخورد به داخل جوی آب پرتاب شده و به شدت آسیب می‌بیند.
 
بیشتر بخوانید:

حمیدی گفت: تیم‌های کارشناسی پلیس راهور به همراه نیرو‌های اورژانس در محل حاضر شدند و اقدامات ترافیکی و بررسی صحنه تصادف و انتقال مصدوم به مراکز درمانی را انجام دادند.

وی از رانندگان خواست به محض خرابی وسیله نقلیه مخصوصا در مواقع تاریکی هوا بلافاصله خودروی خود را به منتهی الیه سمت راست منتقل کرده و حتما در فاصله مناسب از علایم ایمنی و هشدار دهنده استفاده کرده و مانند این راننده عزیز نسبت به تعمیر اساسی خودروی خود در این شرایط و در بزرگراه اقدام نکرده تا شاهد اینگونه حوادث نباشیم.
 

برچسب ها: پلیس راهور تصادف

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *