رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تصادف شدید پراید با کامیون در بزرگراه یاسینی

10:17 - 17 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۶۰۶۵
اسماعیل احسان پور از برخورد شدید بین سواری پراید و کامیون در مسیر شمال به جنوب یاسینی پل رودکی و از مصدوم شدن راننده پراید در این حادثه خبر داد.
- به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب، اسماعیل احسان پور رییس منطقه ۲۵ پلیس راهور تهران بزرگ عنوان کرد: ساعت ۰۶:۲۵ صبح امروز وقوع یک فقره تصادف جرحی در محور شمال به جنوب یاسینی پل رودکی به پلیس ۱۱۰ اعلام که گزارش اولیه حکایت از این داشت که راننده پراید به علت عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی به شدت با کامیون که در این محدوده در حال تردد بوده برخورد کرده و در نهایت متوقف می‌گردد.

وی بیان داشت: تیم کارشناسی منطقه ۲۵ پلیس راهور پایتخت، بلافاصله در محل حاضر شدند و ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار، به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با حضور عوامل اورژانس، خدمات درمانی سرپایی انجام، ولی به علت شدت ضربه وارده راننده پراید به بیمارستان منتقل شد.
 
بیشتر بخوانید:

احسان پور بیان داشت: در خصوص این تصادف کروکی جرحی تنظیم و برای سیر مراحل قانونی تحویل کلانتری شد.

وی از رانندگان خواست قبل از حرکت حتما استراحت کافی داشته باشند و تمام حواس خود را به رانندگی اختصاص داده و از سرعت و سبقت در حین رانندگی مخصوصا در بزرگراه‌ها و مواقع تاریکی هوا که دید راننده محدود می‌گردد جدا خودداری نمایند و در حین رانندگی توجه خود را صرفا به رانندگی معطوف داشته و از انجام هرگونه حرکاتی که تمرکز آن‌ها را به هم بریزد و حواس راننده را مشغول کار دیگری نماید جدا خودداری نمایند.
 

برچسب ها: پلیس راهور تصادف

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *