ادامه حمایت‌های مجیدی از برادرش؛ فرزاد سرپرست می‌شود؟

11:31 - 16 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۵۸۰۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی استقلال می‌خواهد برادرش رسما سرپرست این تیم باشد.

- باشگاه استقلال در این سالها شرایط عجیبی را پشت سر گذاشته و از روزهای باثبات و خوب گذشته فاصله معناداری گرفته است. یکی از پست های حیاتی در هر تیم فوتبال سرپرست (مدیر تیم) است که نقش بزرگتر را ایفا می کند و بازیکنان روی او حساب ویژه ای باز می کنند.

استقلال در همین پست هم تغییرات زیادی داشته و سرپرست های تیم فوتبال این باشگاه مدام تغییر کرده‌اند. ابتدای این فصل پرویز مظلومی در کادرفنی استقلال و در کنار محمود فکری سرپرست استقلال بود. پس از وی نصرالله عبداللهی سرپرست آبی‌ها شد و تا پایان فصل کنار مجیدی ماند.

در پایان فصل عبداللهی از استقلال کنار گذاشته شد و جواد زرینچه برای انتصاب در این سمت به باشگاه رفت و حتی عکس هم گرفت؛ اما تنها چند ساعت پس از این اتفاق استعفا داد! در این بین فرزاد مجیدی که همواره کنار برادرش حضور دارد، به عنوان "کمک سرپرست!" در این باشگاه فعال بود.

پس از دور شدن عبداللهی و زرینچه از این سمت، حالا شنیده می‌شود فرهاد مجیدی می‌خواهد فرزاد را به عنوان سرپرست تیم در کادر خود داشته باشد.  کاری که حالا هم فرزاد در حال انجام آن است و فرهاد می‌خواهد آن را رسمی کند. یکی از شروط اصلی فرهاد برای مدیرعامل بعدی استقلال همین قضیه سرپرستی برادر کوچکش است. این درحالیست که بهرام امیری به تازگی به عنوان سرپرست استقلال منصوب شده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *