مراسم بزرگداشت شهدای ۱۷ شهریور در تهران برگزار می‌شود

12:32 - 15 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۵۵۱۵
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: مراسم چهل و سومین سالروز شهادت شهدای ۱۷ شهریور روز چهارشنبه ساعت ۱۸ در میدان شهدای تهران در محوطه شهرداری منطقه ۱۲ با سخنرانی جناب آقای زاکانی شهردار محترم تهران برگزار و یادمان شهدا نیز گلباران خواهد شد.
- حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی پیش از ظهر دوشنبه ۱۵ شهریور ماه در جمع خبرنگاران بیان کرد: ۱۷ شهریور سال ۱۳۵۷ میدان شهدا (ژاله سابق) شاهد صحنه‌ای عاشورایی بود، جمعه خونین یادآور به خاک و خون کشیده شدن مردان و زنانی بود که خواستار استقلال، آزادی و حکومت اسلامی بودند، ولی پاسخ آنان گلوله‌های مزدوران رژیم منحوس پهلوی بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به اهمیت بزرگداشت این روز در تاریخ انقلاب اسلامی افزود: در این روز مزدوران رژیم شاه با حمایت اربابان آمریکایی و صهیونیست‌های خون آشام مردم بی دفاع را به گلوله بستند و خیابان‌های تهران را با خون شهیدان مظلوم گلگون ساختند و این به عنوان سند جنایت و وحشی گری رژیم طاغوت در تاریخ ایران برای همیشه ثبت شد.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران گفت: زنده نگهداشتن این روز‌های عاشورایی یک رسالت و وظیفه دینی، ملی و انقلابی است که باید همه نسبت به آن اهتمام ورزند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: به منظور بزرگداشت این روز حماسی مراسم چهل وسومین سالروز شهادت شهدای ۱۷ شهریور روز چهارشنبه ساعت ۱۸ در میدان شهدای تهران در محوطه شهرداری منطقه ۱۲ با سخنرانی جناب آقای زاکانی شهردار محترم تهران برگزار و یادمان شهدا نیز گلباران خواهد شد.

وی افزود: این مراسم با رعایت دستورات بهداشتی و فواصل اجتماعی برگزار می‌گردد.

عضو شورای معاونین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور عنوان کرد: طی مراسم محدود دیگری، مزار شهدای ۱۷ شهریور در بهشت زهرا (س) گلباران خواهد شد و نسبت به مقام شهدا ادای احترام می‌گردد.

عضو ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران افزود: تولیدات در فضای مجازی و رسانه، نصب بنر و بیلبورد و فضا سازی شهری و گرامیداشت شهدا در مساجد همزمان با اول ماه صفر سالگرد ورود اهلبیت (ع) به شام از دیگر برنامه‌ها در سطح استان تهران خواهد بود.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *