بازداشت ۲ سوداگر مرگ در جنوب پایتخت

14:29 - 15 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۵۵۱۴
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از دستگیری ۲ مواد فروش سابقه دار جنوب پایتخت خبر داد و افزود: در این عملیات پلیسی بیش از ۳۰ کیلوگرم تریاک کشف شد.
- عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ اظهار داشت: در پی انجام چندین مرحله تحقیقات میدانی توسط ماموران معاونت عملیات ویژه این پلیس مشخص شد ۲ توزیع کننده سابقه دار مواد مخدر اقدام به توزیع گسترده مواد افیونی در جنوب پایتخت می‌کنند.

وی در ادامه افزود: به دنبال این موضوع با رصد دقیق فعالیت مجرمانه متهمان مشخص شد، آنان به تازگی یک محموله مواد مخدر را از قاچاقچیان مواد مخدر در شرق کشور خریداری و پس از انتقال به پایتخت، در صدد توزیع آن هستند.
 
بیشتر بخوانید:

حسنوند همچنین بیان داشت: با توجه به هماهنگی صورت گرفته با مرجع قضائی و اخذ مجوز قانونی، تیم عملیاتی پلیس ضمن رعایت موازین شرعی و قانونی بامداد روز گذشته در یک عملیات از پیش طراحی شده وارد مخفیگاه متهمان شده و موفق شدند ضمن دستگیری هر ۲ متهم در بازرسی از محل بیش از ۳۰ کیلو تریاک را کشف کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران در پایان خاطرنشان کرد: متهمان پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل و ضمن انجام تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی ارجاع شدند.
 

برچسب ها: پلیس مواد مخدر

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *