شناسایی ۹۴ کیلو تریاک در عملیات پلیس پایتخت

14:31 - 15 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۵۵۰۸
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف ۹۴ کیلو تریاک و دستگیری اعضای باند ۴ نفره سوداگران مرگ خبر داد.
- عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ اعلام کرد: در پی ارجاع چندین فقره شکایات و گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یک باند تهیه و توزیع مواد افیونی در پایتخت، پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران معاونت عملیات ویژه این پلیس رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.

وی در ادامه افزود: ماموران با انجام تحقیقات گسترده پلیسی دریافتند متهمان به تازگی مقادیر قابل توجه‌ای مواد مخدر از استان‌های شرقی کشور تهیه و با استفاده از ۲ دستگاه خودرو سواری قصد انتقال آن را به تهران دارند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران با بیان اینکه با پایش و رصد دقیق مشخص شد خودرو‌های مذکور با بارگیری مواد مخدر هم اینک در یکی از محور‌های مواصلاتی به سمت تهران در حال حرکت است، تصریح کرد: بلافاصله بررسی‌های انجام شده به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری آنان اخذ و ماموران موفق شدند در گشت‌های انتظامی شبانه، خودروی متهمان را در محور مواصلاتی به شهر تهران مشاهده کنند.
 
بیشتر بخوانید:

این مقام انتظامی اظهار داشت: پس از دقایقی تعقیب و گریز پلیسی خودروی متهمان در محلی مناسبی متوقف و راننده و سرنشینان هر ۲ خودرو دستگیر و در بازرسی از خودرو‌ها ۹۴ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران در پایان با اشاره به اینکه در این رابطه عضای باند ۴ نفره سوداگران مرگ دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: متهمان به همراه مواد مشکوفه به مقر پلیس منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شدند.
 

برچسب ها: پلیس مواد مخدر

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *