گل‌محمدی: پرسپولیس بیشترین ضربه را از تیم‌ ملی خورد/ شرایط عجیبی داریم/ نتوانستم با سمیعی صحبت کنم

19:17 - 14 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۵۳۵۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برنامه ریزی نامناسب باعث شده پرسپولیس بیشترین لطمه را ببیند.

- یحیی گل‌محمدی در حاشیه تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*با توجه به شرایط و برنامه‌ریزی عجیبی که برای بازی‌ها انجام شده تمرینات را بدون ملی‌پوشان شروع کردیم. این اتفاقات برای باشگاه‌هایی که می‌خواهند در آسیا هم بجنگند سخت است.

*شرایط عجیبی داریم، نفرات جدید را جذب کرده‌ایم، نیاز به بازی تدارکاتی و تمرینات داریم تا هماهنگ شویم اما این برنامه ریزی باعث شده پرسپولیس بیشترین لطمه را بخورد زیرا بیشترین ملی پوش را دارد. حتی باقری و خانبان از مربیان ما هم به تیم ملی اضافه شدند.

*بازیکنان ما با تعهد بالای زیاد کار را شروع کردند. طراحی تمرین که 12 یا 14 نفره هستیم سخت است و برخی مواقع مجبور شدیم از بازیکنان پایه استفاده کنیم تا به حد نصاب در تمرینات برسیم. بازی تدارکاتی با تراکتور هم متاسفانه لغو شد و مجبور شدیم با تیم امیدبازی کنیم. این مشکلات وجود دارد.

*در بین باشگاه‌ها، پرسپولیس به خاطر این که بیش‌ترین ملی‌پوش را دارد، ضربه بیش‌تری خورده است. یک مقدار شرایط عجیب و غریب است. ولی با تمام وجود برای بازی با تاجیکستان می‌رویم. همه بازیکنان با انگیزه بالا کار می‌کنند و باید بتوانیم با دست پر از تاجیکستان برگردیم.

*تاجیک‌ها متاسفانه کارهای عجیب و غریبی می‌کنند اما باید برویم و وضعیت چمن مصنوعی را ببینیم. چند بازیکن‌شان تغییر کرده و با مسئولان‌شان توافق کردند که بازی‌های‌شان از تلویزیون محلی پخش نشود تا ما شناختی از آن‌ها نداشته باشیم. یک سری اتفاقات پیش پا افتاده دارد اتفاق می‌افتد که امیدوارم کنفدراسیون فوتبال آسیا یا فدارسیون همکاری کنند و این مسائل را پیگیری کنند.

*من امروز و دیشب خبر استعفای سمیعی را شنیدم. سعی کردم با او تماس بگیریم ولی نتوانستم. ما در شرایطی هستیم که این اتفاقات برای‌مان خوب نیست و باید با آرامش بیش‌تری به بازی تاجیکستان برسیم. متاسفانه امروز اخباری مبنی بر استعفای وی منتشر شد و همه ما نگران شدیم. امیدوارم سمیعی بهترین تصمیم را بگیرند. ما نیاز به آرامش بیش‌تری داریم و در هر صورت باید سعی کنیم این آرامش در تیم برقرار باشد. امیدوارم اتفاقاتی رخ دهد و با ماندن او کمک بیشتری به تیم شود.

*از فدراسیون خواستم که کمک کند. درست است که ما تیم بدهکاری هستیم و پرونده باز داریم اما استقلال، پرسپولیس و تراکتور نمایندگان ایران هستند و امیدوارم در حد یک بازیکن به ما کمک شود و یک جور باشد که ما بتوانیم تیم‌مان را تقویت کنیم. ما چند گزینه از بین ۱۰، ۱۵ گزینه که داشتیم، انتخاب کردیم و منتظر هستیم که این اتفاق رخ دهد و فدراسیون خبر خوبی به ما بدهد.

*در پست مهاجم، نتوانستیم به آن چیزی که در لیست‌مان وجود داشت، برسیم. حتی یک مورد آن هم اتفاق نیفتاد. در هر صورت یکسری مشکلات مالی باشگاه اجازه نمی‌دهد که ما بتوانیم با تیم‌هایی که پول نقد دارند رقابت کنیم و دغدغه‌ای ندارند.

*بزرگترین مشکل ما بحث خالی بودن حساب است و حتی با 400، 500 میلیون نتوانستیم بازیکن در حد ملی را نگه داریم. اگر پول داشتیم می‌توانستیم بازیکنان‌مان را حفظ کنیم. دو بازیکن ملی‌پوش و مغانلو را به خاطر مشکلات مالی از دست دادیم. بعد از آن توانستیم بازیکنانی را بگیریم که عاشق پرسپولیس هستند و حتی حاضر شدند خیلی از چیزهایشان را بفروشند تا پول رضایت‌نامه‌شان را بدهند. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *