رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

صحبت با تلفن همراه عامل واژگونی سواری پژو

11:56 - 14 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۵۱۳۷
سرکلانتر پلیس بزرگراه‌های راهور تهران بزرگ از واژگونی سواری پژو پرشیا در بزرگراه حکیم و برخورد شدید با جداول میانی این بزرگراه خبر داد.
- به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب حمید حمیدی سرکلانتر پلیس بزرگراه‌های راهور تهران بزرگ اظهار داشت: مقارن ساعت ۰۹:۵۰ صبح امروز در مسیر حکیم شرق به غرب رمپ ورودی به خیابان پیامبر، یک دستگاه سواری پژو که در این مسیر در حال تردد بوده ناگهان از مسیر خارج می‌گردد.

وی ادامه داد: این خودرو پس از این واژگونی چندین متر به مسیر خود بر روی سقف ادامه داده و پس از برخورد با جداول میانی راه در همان محل متوقف می‌گردد.

وی گفت: تیم کارشناسی پلیس راهور فاتب که در این مسیر در حال گشت زنی بوده پس از مشاهده این حادثه به کمک راننده وسیله نقلیه می‌شتابند و مشغول کمک رسانی و امداد به این راننده می‌شوند و قبل از بروز هر گونه حریق و اتفاق ناگوار می‌توانند وی را از وسیله نقلیه بیرون بیاورند.
 
بیشتر بخوانید:

حمیدی افزود: تیم کارشناسی پلیس راهور فاتب علل حادثه را مورد بررسی قرار داده علت این واژگونی را عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از صحبت با تلفن همراه اعلام می‌نمایند.

وی گفت: تیم اورژانس پس از معاینه سرپایی راننده پژو به مداوای آن‌ها در محل حادثه پرداختند.

سرکلانتر پلیس بزرگراه‌های راهور تهران بزرگ از رانندگان خودرو‌ها خواست حین رانندگی به هیچ عنوان از تلفن همراه استفاده ننمانید و از سرعت و سبقت در معابر خلوت جدا خودداری نموده قبل از حرکت حتما به اندازه کافی استراحت نمایند و با خستگی و خواب آلودگی هیچ گاه رانندگی ننمایند تا شاهد اینگونه حوادث نباشیم.
 

برچسب ها: پلیس راهور تصادف

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *