کشف بیش از ۱۴ کیلوگرم تریاک

15:13 - 13 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۴۹۲۱
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از کشف بیش از ۱۴ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس پایتخت و پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمان خبر داد.
- عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت با بیان اینکه در راستای مبارزه مستمر و جدی پلیس پایتخت با قاچاقچیان مواد مخدر، مامورین عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی دریافتند یکی از قاچاقچیان سابقه دار و حرفه‌ای مواد مخدر در شرق کشور اقدام به تهیه و توزیع گسترده مواد افیونی می‌نماید.

وی در ادامه افزود: به دنبال این موضوع در تحقیقات بیشتر ماموران مشخص شد متهم به تازگی یک محموله مواد مخدر را از مرز‌های شرقی وارد ایران کرده و پس از انتقال به شهر کرمان آن‌ها را در منزل پدری خود دپو و مترصد زمان مناسب برای انتقال به پایتخت می‌باشد.
 
بیشتر بخوانید:

حسنوند اضافه کرد: با تجمیع اطلاعات به دست آمده ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی و با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهر کرمان، اقدام به رصد و پایش مدقانه مسیر و محل‌های تردد متهم کردند تا اینکه پس از چندین ساعت گشت زنی هدفمند موفق شدند متهم را در حالیکه در محور کرمان - بم در حال ترد بود را متوقف کرده و ضمن دستگیری وی در بازرسی از خودرو مقدار ۱۴ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک کشف کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت در پایان خاطرنشان کرد: متهم و مواد کشف شده به مقر پلیس منتقل و پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد.
 

برچسب ها: پلیس مواد مخدر

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *