تذکر آیت‌الله گلپایگانی نسبت به اخذ زیاد مالیات از مردم

2:35 - 20 شهريور 1394
کد خبر: ۷۵۳۳۸
خبرگزاری میزان-آیت الله صافی گلپایگانی در دیدار محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با وی، افزود: همه باید برای حفظ منافع عموم مردم تلاش کنند و در کارهایشان خدا را در نظر بگیرند.
به گزارش به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آیت الله صافی گلپایگانی، این مرجع تقلید در دیدار محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با وی، افزود:همه باید برای حفظ منافع عموم مردم تلاش کنند و در کارهایشان خدا را در نظر بگیرند.

وی با اشاره به وجود برخی اختلافات در داخل کشور تصریح کرد: اختلافات داخلی به نفع مملکت و نظام نیست و نباید برای رسیدن به منافع شخصی خود در اصول و منافع مردم اختلاف کرد.

آیت الله صافی گلپایگانی ادامه داد: اینکه بعضی گروه ها می گویند ما باید باشیم و دیگران نباشند لجبازی است و به ضرر مملکت تمام خواهد شد.

وی افزود: نباید اختلافات داخلی باعث فشار اقتصادی و معیشتی بر مردم ایران شود.

این مرجع تقلید نسبت به اخذ زیاد مالیات از مردم تذکر داد و گفت: نباید مردم را در فشار قرار داد و بیش از حد از آن ها مالیات گرفت؛ البته مالیات هم باید در جای صحیح خود مصرف شود و از مصرف آن در جایی که برخلاف اسلام و شریعت است پرهیز کرد.

وی در ادامه با اشاره به برخی از مسائل مهم جهان اسلام، گفت: متاسفانه گروهک جنایتکار داعش به اسم اسلام با این جنایات و وحشی گری ها بزرگترین ضربه را به اسلام زده و چهره این دین حنیف را مشوش می کند.

وی تاکید کرد: باید همه کشورهای اسلامی با همکاری و اتحاد، با آن ها مقابله و برای از بین بردن این فتنه تلاش کنند.

آیت الله صافی گلپایگانی تصریح کرد: به نظر من همه مشکلات را با ارتباط صحیح با کشورهای اسلامی همراه با حفظ عزت و شرافت و با تدبیر و تعقل می توان برطرف کرد.

وی خطاب به دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ان شاالله شما و همکارانتان مورد عنایات حضرت ولی عصر(عج) باشید.

وی افزود: هرگز در کارهای خود مایوس نشوید و بدانید ان شا الله با نظر مقدس و دعای آن حضرت، مشکلات و گرفتاری ها برطرف خواهد شد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز در ابتدای این دیدار، گزارشی از وضعیت منطقه و جهان اسلام و همچنین مسائل اقتصادی، فرهنگی و سیاسی کشور ارائه داد.

گفته می شود محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با آیت الله سیدمحمدعلی علوی گرگانی از اساتید برجسته حوزه علمیه و حجت الاسلام والمسلمین سید جواد شهرستانی نماینده آیت الله سیستانی در ایران نیز دیدار و گفت و گو کرده است.

این دیدارها به صورت خصوصی برگزار شده است.




ناشناس
|
-
|
۰۶:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
0
0
بالاخره یه مرجع در مورد مردم و سختی هایی که می کشن حرف زد خدا بهش طول عمر بده همین آلان اینترنت 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده از شارژ اینترنتم بخاطر این پیام کم کرد
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *