شناسایی ۲۰۰ کیلو تریاک و حشیش

15:53 - 07 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۳۳۰۱
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از کشف ۲۰۰ کیلو تریاک و حشیش در عملیات مشترک پلیس پایتخت و پلیس استان سیستان و بلوچستان خبر داد.
- عبدالوهاب حسنوند بیان کرد: در راستای مبارزه مستمر و جدی پلیس پایتخت با قاچاقچیان مواد مخدر طی اقدامات گسترده و اطلاعاتی، ماموران این پلیس با انجام یک سری اقدامات وسیع اطلاعاتی و پلیسی دریافتند یکی از قاچاقچیان حرفه‌ای مواد مخدر در شرق کشور اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر در تهران می‌کند.

وی در ادامه افزود: به دنبال این موضوع در تحقیقات بیشتر ماموران مشخص شد متهم به تازگی یک محموله بار مواد مخدر را از مرز‌های شرقی وارد ایران کرده و پس از انتقال به یکی از شهر‌های استان سیستان و بلوچستان آن‌ها را در منزلی دپو و مترصد زمان مناسب برای بارگیری و انتقال به پایتخت می‌باشد.
 
بیشتر بخوانید:

حسنوند اضافه کرد: با تجمیع اطلاعات بدست آمده ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی و با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان، موفق شدند خودرو متهم را هنگام تردد در یکی از محور‌های مواصلاتی به ان استان شناسایی و متوقف کنند و در بازرسی از خودرو ۱۶۱ کیلو حشیش و ۳۹ کیلو تریاک کشف کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران در پایان اظهار داشت: مواد مشکوفه به مقر پلیس انتقال یافت.
 

برچسب ها: پلیس مواد مخدر

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *