تصادف شدید رنو با سمند در بزرگراه امام علی (ع)

14:16 - 07 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۳۱۹۷
اسماعیل احسان پور از برخورد شدید سواری رنو با سمند در بزرگراه امام علی (ع) و داخل آمدن گاردریل‌ها به داخل اطاق سمند در اثر این حادثه خبر داد.
- به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب اسماعیل احسان پور رییس منطقه ۲۵ پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: در پی رصد معابر شهری تهران بزرگ از طریق رصد دوربین‌های مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ مشخص شد که در محدوده جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) – نیروی دریایی ۵۰۰ متر مانده به پل شهید زین الدین تصادفی شدید بین یکدستگاه رنو و سمند به وقوع پیوسته که باعث کندی حرکت و ایجاد ترافیک در این محدوده گردید.

وی گفت: راننده سمند که مردی کهنسال بود پس از آنکه نتوانست خودروی خود را نترل نماید بشدت با سواری رنو برخورد کرد که ابتدا رنو را به گاردریل‌ها کوبید و در ادامه خودروی وی نیز پس از شکستن گاردریل‌ها متوقف و یک شاخه گاردریل به داخل اطاق این خودرو وارد شد.

وی افزود: این فرد خیلی خوش شانس بود که این گاردریل با بدن وی برخورد نکرد و از کنار وی در خودرو عبور کرد وگرنه معلوم نبود چه حادثه دردناکی بوقوع می‌پیوست.

احسان پور گفت: عوامل منطقه ۲۵ راهور در صحنه حضور یافتند وبه بررسی این تصادف و روان سازی بار ترافیکی مشغول گردیدند.
 
بیشتر بخوانید:

وی افزود: شدت حادثه به حدی بوده است که هر دو وسیله پس از برخورد با یکدیگرغیر قابل حرکت بودند که هیمن توقف باعث کندی حرکت و تغیر مسیر ناگهانی خودرو‌ها در این محدوده و در نهایت ایجاد ترافیک گردید.

رییس منطقه ۲۵ پلیس راهور فاتب بیان داشت: خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی نرسید و با تلاش کارکنان راهور ترافیک ایجاد شده به وضعیت قبلی خود بازگشت.

احسان پور از رانندگان خواست حین حرکت حتما فاصله خود را با خودروی جلویی حفظ نموده و فاصله طولی تا خودروی جلویی را حفظ نمایند و از صحبت کردن با تلفن همراه جدا خودداری نمایند.
 

برچسب ها: پلیس راهور تصادف

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *