پراید با دوچرخ روی گاردریل‌ها ایستاد

14:16 - 07 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۳۱۹۴
رئیس منطقه ۲۵ پلیس راهور پایتخت از برخورد سواری پراید با گاردریل‌های لاین میانی بزرگراه امام علی (ع) و ایستادن آن روی گاردریل‌ها خبر داد.
- به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب، اسماعیل احسان پور رئیس منطقه ۲۵ پلیس راهور پایتخت اظهار داشت: در ساعت ۲۱:۲۳ شب گذشته در پی رصد دوربین‌های کنترل ترافیک از محدوده‌های معابر پایتخت مبنی بر یک فقره برخورد شدید سواری پراید با گاردریل‌های جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) محدوده توسکا و رفتن این سواری به روی گاردریل‌های میانی این مسیر، بلافاصله گشت تصادفات منطقه ۲۵ پلیس راهور فاتب به همراه نیرو‌های امدادی به محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل و در بررسی‌های اولیه مشخص شد که یک دستگاه سواری پراید به علت سرعت زیاد ابتدا به شدت با این گاردریل‌ها برخورد کرده و پس از شکستن بر روی این گاردریل‌ها رفته و بر روی دوچرخ خود بالاخره متوقف می‌گردد.

وی گفت: اگر این گاردریل‌ها در این قسمت از بزرگراه وجود نداشت سواری پراید از لاین وسط به داخل خط ویژه رفته و منحرف می‌شد و اگر اتوبوس بی آر تی در آن محل در حال تردد بود معلوم نمی‌شد چه اتفاقی بیفتد و چه حادثه تلخی را رقم بزند که خوشبختانه گاردریل‌ها مانع از ورود این سواری به لاین خط ویژه گردیدند.
 
بیشتر بخوانید:

رئیس منطقه ۲۵ پلیس راهور پایتخت تصریح کرد: با حضور نیرو‌های امدادی و اورژانس در محل حادثه این راننده توسط نیرو‌های اورژانس به صورت سرپایی مداوا گردید.

وی گفت: کارشناس پلیس راهور علت حادثه را ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مقرره اعلام کرده است.

احسان پور در پایان از رانندگان خواست: در هنگام رانندگی باسرعت مطمئن حرکت کنند و تمام توجه خود را به رانندگی معطوف و از حرکاتی که باعث شود توجه شما از رانندگی پرت شود، خودداری نمایند.
 

برچسب ها: پلیس راهور تصادف

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *