برخورد شدید سواری با جداول کناری بزرگراه امام علی (ع)

9:45 - 06 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۲۸۱۰
مجید رنجبر از برخورد و تصادف شدید سواری چانگان و از راه خارج شدن این وسیله نقلیه به علت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه در بزرگراه امام علی (ع) خبر داد.
- به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب، رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: مقارن ساعت ۰۶:۱۴ صبح امروز، در مسیر بزرگراه امام علی (ع) به شمال ورودی صدر غرب، یک دستگاه سواری چانگان که در این مسیر در حال تردد بوده ناگهان از مسیر خارج شده و پس از عبور از روی جداول کناری بزرگراه وارد فضای سبز شده و متوقف می‌گردد.

رنجبر افزود: با حضور تیم کارشناسی منطقه ۲۵ پلیس راهور فاتب در موقعیت حادثه و به منظور عدم بروز حوادث ناگوار، ابتدا با حرکات دست و راکت از سرعت دیگر خودرو‌ها کاسته و در نهایت پس از کم شدن سرعت از چندین متر عقب‌تر خودرو‌ها متوقف شدند و با ایمن سازی محل حادثه علل حادثه مورد بررسی قرار گرفت.

وی بیان داشت: بلافاصله جرثقیل راهور در محل حادثه حضور یافت و با دقت این خودرو را از میان فضای سبز به سطح سواره رو و سپس به محل ایمن منتقل ساخت.
 
بیشتر بخوانید:

رنجبر گفت: پس از حضور تیم اورژانس و معاینه سراپایی راننده این سواری، به مداوای وی در محل حادثه پرداختند که خوشبختانه در این حادثه به راننده و کسی آسیبی نرسید.

رنجبر درخصوص علت حادثه گفت: عوامل پلیس راهور پس از بررسی صحنه تصادف به این نتیجه رسیدند که عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه از سوی راننده چانگان علت این حادثه بوده است.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ از رانندگان خودرو‌ها خواست قبل از حرکت حتما به اندازه کافی استراحت نمایند و با خستگی و خواب آلودگی هیچ گاه رانندگی ننمایند تا شاهد اینگونه حوادث نباشیم.
 

برچسب ها: پلیس راهور تصادف

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *