حریق یک دستگاه سواری پژو در بزرگراه امام علی ع محدوده معدن

9:37 - 04 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۲۳۸۴
معاون ترافیکی پلیس راهور فاتب درباره جزئیات آتش سوزی شب گذشته یک دستگاه سواری پژو در مسیر در بزرگراه امام علی ع محدوده معدن توضیحاتی داد. ‌

- بنا بر اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ سرهنگ سعید اکبری معاون ترافیکی پلیس راهور فاتب گفت: رانندگانی که صبح شب گذشته در مسیر بزرگراه امام علی ع محدوده معدن در حال تردد بودند با مشاهده حریق یک دستگاه سواری پژو و دود ناشی از آن از سرعت خود کاسته و به تماشای این حادثه پرداختند.

سرهنگ اکبری ادامه داد: همین کاهش سرعت و ایستادن‌های لحظه‌ای رانندگان باعث شد تا لحظه به لحظه بر حجم ترافیک افزوده و موجب شود و ترافیک مقطعی جزیی را در این محدوده شاهد باشیم.

وی گفت: چند تیم از کارکنان منطقه ۲۵ پلیس راهور فاتب در محل حادثه حضور داشتند و نسبت به روان سازی ترافیک اقدامات خود را انجام دادند و تیم‌های امدادی و آتش نشانی موفق شدند این آتش سوزی را مهار کنند.

معاون ترافیکی پلیس راهور فاتب افزود: علت این آتش سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی در حال بررسی است.

سرهنگ اکبری از رانندگان خواست چنانچه در حین حرکت با حادثه‌ای مواجه شدند که در آن سهمی ندارند به مسیر خود ادامه داده و با ایستادن و نگاه کردن باعث سنگینی ترافیک در محدوده آن نشوند تا خودرو‌های امدادی و پلیس بتوانند به موقع اقدامات خود را انجام دهند و به مصدومین و حادثه دیدگان امدادرسانی کنند.


برچسب ها: پلیس راهور تصادف

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *