بازداشت سوداگر مرگ و کشف بیش از ۳۲ کیلوگرم تریاک

14:43 - 03 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۲۲۱۰
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر از کشف ۳۲ کیلو و ۱۱۵ گرم تریاک در عملیات اخیر پلیس پایتخت خبر داد.
- عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر بیان داشت: در پی ارجاع چندین فقره گزارش و دریافت اخبار مردمی مبنی بر فعالیت مشکوک ساکنین یکی از منازل مربوط به محله‌ای در جنوب تهران پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران پایگاه یکم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.

این مقام انتظامی افزود: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته بر روی پرونده و تلاش اطلاعاتی ماموران مشخص شد متهم از سوداگران سابقه دار مواد مخدر در شهر تهران است که ضمن انتقال مقادیر قابل توجهی تریاک از استان‌های شرقی کشور اقدام به توزیع و خرده فروشی در جنوب پایتخت می‌کند.

وی در ادامه افزود: ماموران با انجام تحقیقات گسترده پلیسی دریافتند متهم به تازگی مبادرت به خرید یک محموله بزرگ تریاک از مرز‌های شرقی کشور کرده و مترصد آن است تا در فرصتی مناسب به توزیع و فروش آن بپردازد.
 
بیشتر بخوانید:

حسنوند اضافه کرد: با تجمیع اطلاعات به دست آمده و پس از مشخص شدن روش کار متهم ماموران بلافاصله به مخفیگاه متهم در شرق تهران اعزام شدند و پس از ساعت‌ها رصد و پایش محدوده مذکور ضمن رعایت موارد احتیاطی در اقدامی ضربتی وارد منزل وی شدند و پس از دستگیری وی در بازرسی از داخل یک دستگاه یخچال مقدار ۳۲ کیلو و ۱۱۵ گرم تریاک را کشف کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: متهم پس از دستگیری به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس منتقل و پس از انجام تحقیقات پایانی و بازجویی‌های تکمیلی ضمن اعتراف به جرائم انتسابی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شد.
 

برچسب ها: پلیس مواد مخدر

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *