استاندار خراسان رضوی: تعداد فوتی‌ها نسبت به دوره‌های قبل کمتر شده است

15:42 - 06 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۲۱۴۴
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه تعداد فوتی‌ها نسبت به دوره‌های قبل کمتر شده است، گفت: در روزهای اخیر بیماران مبتلا به کرونا از استان‌های هم‌جوار سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی و گلستان برای درمان خود به استان خراسان رضوی مراجعه کرده و بخش قابل‌توجهی از تخت‌های بیمارستانی به مداوای این عزیزان اختصاص یافته است.
محمدصادق معتمدیان در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به آخرین وضعیت ابتلاء به کرونا در استان خراسان رضوی گفت: برای تنویر تصمیم گیری‌ها، اطلاعات دقیق را از مراکز رسمی می‌گیریم، طبیعی است که در یک ماه گذشته شرایط خوبی را در مواجهه با بیماری کرونا  در استان خراسان رضوی نداشتیم.

وی افزود:  درست است که تعداد بیماران مراجعه کننده به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها ۴-۵ برابر بیشتر شده و میزان بستری شدگان در بخش‌های عادی و مراقبت‌های ویژه افزایش یافته بود اما تعداد فوتی‌ها نسبت به دوره‌های قبل کمتر  شده است.

استاندار خراسان رضوی گفت: در روزهای اخیر بیماران مبتلا به کرونا از استان‌های همجوار سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی و گلستان برای درمان خود به استان خراسان رضوی مراجعه کرده و بخش قابل توجهی از تخت‌های بیمارستانی به مداوای این عزیزان اختصاص یافته است.

معتمدیان با اشاره به اینکه برای مقابله با کرونا همه دستگاه‌ها را پای کار آوردیم، گفت: کمیته پشتیبانی نیازمندی‌های مراکز درمانی در استان خراسان رضوی را برپا کردیم.
 
وی تاکید کرد: یکی از اساسی‌ و حیاتی‌ترین کار‌های مراکز درمانی، برای مقابله با کرونا بحث تأمین دستگاه‌های اکسیژن‌ساز، کپسول‌های اکسیژن و مخازن ذخیره اکسیژن بود که خوشبختانه باتوجه به اقدامات، بسیج امکانات و استفاده از ظرفیت نیرو‌های مسلح، سپاه و بسیج، ارتش و ستاد اجرایی فرمان امام کمک‌های خوبی در این باره شد.
 
 
انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *