مجیدی: باشگاه تعهد داد ۲ بازیکن خارجی در پست قایدی اضافه می‌‌شود/ به بازیکنی خواهش نمی‌کنم بماند

20:39 - 02 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۱۹۹۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال استقلال می‌گوید نمی‌داند چه مسئله‌ای باعث شد که زرینچه تصمیم به جدایی گرفت.

- فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال عصر امروز (سه‌شنبه) در تمرین این تیم در جمع خبرنگاران درباره مسائل مختلف صحبت کرد که گزیده‌ای از آن را در زیر می‌خوانید:

*من از مددی و ملکیان تشکر می‌کنم که برای جذب بازیکنان، نهایت همکاری را کردند. ما قرارداد آغاسی، نیک‌نفس و حسین‌زاده را ثبت کردیم و با چهار بازیکن دیگر هم تقریباً توافق نهایی صورت گرفته که آن‌ها به باشگاه می‌آیند تا قرارداد ببندیم.

*من زرینچه را بسیار دوست دارم و زمانی که به استقلال آمدم، او کاپیتان تیم بود. ملکیان با من صحبت کرد و گفت می‌خواهند زرینچه را به‌عنوان سرپرست تیم معرفی کنند. من از این موضوع استقبال کردم و او را در باشگاه دیدم، اما نمی‌دانم چه مسئله‌ای باعث شد که زرینچه تصمیم به جدایی گرفت.

*تشکر ویژه‌ای از فرزاد (مجیدی) می‌کنم که فصل گذشته هم خیلی به ما کمک کرد. من و فرزاد از فرزندان باشگاه استقلال هستیم و فرقی نمی‌کند چه سمتی داشته باشیم. ما با تمام وجود در خدمت استقلال هستیم و فرزاد این فصل هم کنار ما خواهد بود. مهم نیست او چه سمتی دارد و تمام تلاش خود را برای استقلال کرده است.

وی در مورد اینکه در بازی با الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا به موفقیت امیدوار است یا نه، گفت: صددرصد امیدوارم. دو بازی این تیم را هم دیده‌ام. هرچه زودتر تیم ما تکمیل شود شرایط بهتر خواهد شد و حریف سختی برای الهلال خواهیم بود.

*اجازه نمی دهم کسی در انتقال بازیکن دخالت کند

سرمربی استقلال در مورد اینکه در فصل گذشته گفته بودید بهتر است تیم را خود سرمربی ببندد و اکنون شما این تیم را بسته‌اید و این مسئله می‌تواند بر روی شما فشار ایجاد کند، عنوان کرد: یک چیز را بگویم نمی‌دانم منظور شما از فشار چیست. من کارم را انجام می‌دهم و اجازه نمی‌دهم کسی هم در انتقال بازیکن دخالت کند. در حوزه فنی مسئولیت دارم و در این فصل کار اصولی انجام داده‌ام. بازیکنان جوان‌تر آورده‌ام و تیم را جوان‌تر کرده‌ام.

*از بازیکنی خواهش نمی کنم که در تیم بماند

مجیدی در مورد اینکه برخی از باشگاه‌ها با بازیکنان تحت قرارداد شما تماس گرفته‌اند و این مسئله از نظر شما اشکال دارد یا نه، گفت: اشکالی نمی‌بینم. ممکن است باشگاه‌ها براساس نیازی که دارند به بازیکنان پیشنهاد بهتری بدهند. به بازیکنان خودم هم گفته‌‌ام اگر قرارداد بهتری دارید می‌توانید بروید. من به زور کسی را نگه نمی‌دام و در باشگاه استقلال به بازیکنی نمی‌گویم که خواهش می‌کنم به تیم دیگری نرو؛ اگر شرایط را نمی‌پذیرد می‌تواند از استقلال برود.

*این فصل برای من خیلی مهم است

وی در مورد شایعه‌هایی که در مورد انتقال مهدی قائدی و حضور او در امارات به وجود آمد، عنوان کرد: این مسائل همیشه در استقلال بوده است یکسری آدم وقتی از تیم بیرون می‌مانند دوست ندارند استقلال نتیجه بگیرد. من به این حرف‌ها توجه نمی‌کنم. از سال 2001 من در دوبی زندگی می‌کنم و وقتی در دوبی بودم با مهدی تلفنی صحبت کردم و یک جلسه کوچک داشتم. دلش می‌خواست که در امارات بازی کند و نمی‌خواست که من با او مخالفت کنم. من هم به خاطر آینده مهدی این کار را کردم و حرف‌ها و مسائل دیگر مهم نیست.

*شایعات انگیزه‌ام را دو برابر می‌کند

مجیدی تصریح کرد: شایعات تأثیری روی کار من نمی‌گذارد بلکه انگیزه‌ام را دو برابر می‌کند. این فصل برای من خیلی مهم است. من به بازیکنان هم گفته‌ام از خودم شروع می‌کنم همکارانم اگر فصل گذشته دو ساعت قبل از تمرین در محل تمرین حضور داشتند امسال باید سه ساعت زودتر بیایند. خودم هم بیشتر تحقیق و مطالعه می‌کنم زیرا من مربی یک تیم بزرگ هستم و می‌خواهم مردم و هواداران این تیم را خوشحال کنم.

*قاسمی‌نژاد بازیکن بزرگی است اما در فهرست ما حضور ندارد

سرمربی استقلال در مورد امین قاسمی‌نژاد گفت: او بازیکن بزرگی است اما در این فصل در فهرست ما حضور ندارد. 

*باشگاه نهایت همکاری را با ما کرده است

مجیدی در مورد شکاف بین مدیریت و کادر فنی که ممکن است به تیم ضربه بزند، عنوان کرد: من مربی تیم هستم. فرقی نمی‌کند چه کسی مدیرعامل باشد. کار من در زمین چمن است. تمام تمرکز من روی مسائل فنی است. مدیریت هم وظایف خودش را دارد و به تعهدات باشگاه باید عمل کند. در دو سال گذشته اتفاقاتی رخ داد که نباید می‌افتاد اما اکنون می‌گویم که باشگاه نهایت همکاری را با ما کرده است. من صادقانه صحبت می‌کنم. یک موقع به تیم نمی‌رسیدند من هم آن را بیان کردم اما اکنون بازیکن می‌آید و در باشگاه می‌نشیند و باشگاه هم مدیریت کرده و قراردادها تمدید شده است. کار من در زمین چمن است. اجازه نمی‌دهم این صحبت‌ها تمرکزم را برهم بزند.

*از اسپانسر تشکر می‌کنم که به ما کمک کردند

وی در مورد صحبت‌هایی که علیه میری انجام داده بود، بیان داشت: از میری تشکر می‌کنم ایشان بیش از تعهداتش عمل کرد و خیلی به ما کمک کرد و حتی خارج از قرارداد مبالغی پرداخت کردند تا بتوانیم کار تمدید بازیکنان را انجام بدهیم. از های‌وب و میری کمال تشکر را دارم که به ما کمک کردند.

*صبح امروز شایعه خنده دار استعفایم را شنیدم

سرمربی استقلال در مورد شایعه استعفایش که شب گذشته منتشر شد، گفت: در این چند روز به خاطر نقل و انتقالات دیر خوابیده‌ام اما دیشب از خستگی بی‌هوش شدم و صبح این مسئله خنده‌دار را شنیدم. با این حال به مسئولان باشگاه اعلام می‌کنم هر زمانی که فکر کردند و صلاح می‌دانند مربی دیگری بیاید که بیشتر از من به باشگاه کمک می‌کند من مسئولیتم را می‌گذارم و می‌روم و بابت لغو قراردادم پولی نمی‌گیرم. یک روز دستمزد بدون کار را نمی‌خواهم و هرچه مبلغ قراردادم است را به باشگاه می‌دهم. اگر مربی بهتر از من می‌تواند کار کند من بدون اینکه مبلغی از باشگاه بگیرم، می‌روم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *