سومین بخش ICU بیمارستان گلستان، با تکیه بر ظرفیت داخلی نیروی دریایی ارتش ساخته شد

10:11 - 02 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۱۷۳۸
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: سومین بخش ICU بیمارستان گلستان طی مدت سه ماه و با تکیه بر ظرفیت داخلی نیروی دریایی ارتش ساخته شده که اقدام شایانی در این حوزه و شامل ۱۵ تخت ویژه است.
-  بنا به اعلام آجا، روابط عمومی ارتش، امیر دریادار شهرام ایرانی در مراسم افتتاح بخش سوم ICU بیمارستان گلستان و آئین کلنگ‌زنی احداث آزمایشگاه جدید در این بیمارستان گفت: این بیمارستان به عنوان مرکز مقیم و درگیر با ویروس کرونا به صورت شبانه‌روزی از هیچ‌گونه تلاش برای کمک به بیماران کرونایی دریغ نکرده و تمام ظرفیت‌های موجود خود در حوزه درمان را در اختیار عموم مردم قرار داده است.
 
فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: کادر درمانی بیمارستان گلستان با شجاعت و غیرت در برابر این ویروس منحوس ایستادگی کردند و همه ما به این از خود گذشتگی و ایثار می‌بالیم.

وی ضمن تأکید بر لزوم بروزرسانی و تجهیز بیمارستان‌ها، تصریح کرد: افتتاح بخش سوم ICU بیمارستان گلستان در ایام بروز بیماری کرونا منجر به ارائه خدمات درمانی مناسب‌تر به بیماران خواهد شد و نیروی دریایی ارتش بر آن است تا با تجهیز بیمارستان‌های تحت اشراف خود و آماده‌سازی هرچه بیشتر آن‌ها خدمات شایسته‌ای به مردم بویژه خانواده بزرگ نیروی دریایی ارتش ارائه کند.

ایرانی افزود:سومین بخش ICU بیمارستان گلستان طی مدت سه ماه و با تکیه بر ظرفیت داخلی نیروی دریایی ارتش ساخته شده است که اقدام شایانی در این حوزه و شامل ۱۵ تخت ویژه است که در راستای مردم یاری و در راستای اوامر فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر بسیج امکانات ارتش برای مقابله با بیماری منحوس کرونا در اختیار بیماران کرونایی قرار می‌گیرد.

در حاشیه این مراسم، آئین کلنگ‌زنی احداث آزمایشگاه جدید بیمارستان گلستان هم با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش انجام شد.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *