گومیس و کاریلو غایبان الهلال مقابل استقلال

15:26 - 01 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۱۵۷۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
روزنامه عکاظ عربستان نوشت که بافتیمبی گومیس و آندره کاریلو از لیست آسیایی الهلال برای دیدار برابر استقلال خط خورده اند.

- روزنامه عکاظ عربستان از خط خوردن دو مهره مهم و خارجی الهلال برای ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا خبر داده است. این تیم عربستانی برای اعلام لیست آسیایی، باید از میان ۷ بازیکن خارجی خود ۴ بازیکن را انتخاب کند که از این میان باید حداقل یک مورد آنها بازیکن آسیایی باشد.

نشریه عربستانی در همین رابطه نوشت: لئوناردو ژاردیم روی نام بافتیمبی گومیس مهاجم فرانسوی خود و همچنین آندره کاریو هافبک پرویی خط قرمز کشیده است. عکاظ مدعی شده که عملکرد گومیس در دیدار‌های گذشته الهلال ضعیف بوده و نظر ژاردیم را به خود جلب نکرده است در نتیجه او تصمیم گرفته تا این بازیکن را با خود به آسیا نبرد. ضمن اینکه به دلیل حضور آندره کاریلو در تیم ملی پرو جهت برگزاری رقابت‌های مقدماتی جام جهانی، آن هم در فاصله چند روز تا بازی با استقلال و در نتیجه غیبت این بازیکن در تمرینات و بازی‌های دوستانه الهلال، ژاردیم تصمیم گرفته است تا این بازیکن را نیز از لیست آسیایی خود کنار بگذارد.

عکاظ در ادامه نوشت: فعلا حضور جانگ هیون سو مدافع ژاپنی، متئوس پریرا وینگر برزیلی و موسی مارگا مهاجم اهل مالی در لیست آسیایی الهلال قطعی شده و از میان لوسیانو ویتو و گوستاوو کوئلار نفر چهارم به عنوان سهمیه بازیکنان خارجی به فهرست این تیم عربستانی اضافه می‌شود.

الهلال حریف استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیاست. دیدار دو تیم در تاریخ ۲۲ شهریور و در استادیوم زعبیل امارات برگزار می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *