رد شدن موتورسیکلت از چراغ قرمز حادثه آفرید

13:38 - 26 مرداد 1400
کد خبر: ۷۵۰۱۵۹
رییس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت از برخورد شدید بین سواری پیکان و موتورسیکلت در محدوده میدان قدس و مصدوم شدن راکب موتورسیکلت در این حادثه خبر داد.
- به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب، احسان مومنی اظهار داشت: در ساعت ۲۳:۰۰ شب گذشته وقوع یک فقره تصادف جرحی در محدوده شرق به غرب نرسیده به میدان قدس به پلیس ۱۱۰ اعلام شد که گزارش اولیه حکایت از این داشت که یک دستگاه موتورسیکلت که در این مسیر در حال تردد بوده به علت عبور با سرعت از چراغ قرمز با یک دستگاه سواری پیکان که در مسیر مجاز خود مشغول عبور از تقاطع بوده به شدت برخورد می‌نماید.

مومنی گفت: در اثر شدت این حادثه راکب موتورسیکلت به زمین برخورد کرد و موتور نیز چندین متر به زمین کشیده شد و به همین خاطر وی دچار مصدومیت شدید گردید که با حضور عوامل اورژانس به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل گردید.
 
بیشتر بخوانید:

وی بیان داشت: تیم کارشناسی منطقه ۱ پلیس راهور پایتخت، بلافاصله در محل حاضر شدند و ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار، به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

وی از رانندگان خواست به هیچ وجه به خاطر اینکه چند ثانیه زودتر به مقصد برسند از چراغ قرمز عبور نکنند و این مدت را به احترام قانون و حفظ جان خود و دیگران در پشت چراغ منتظر بمانند.
 

برچسب ها: پلیس راهور تصادف

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *