۱۰۸ مرکز واکسیناسیون در تهران راه‌اندازی شده است/ تزریق روزانه ۱۲۵ هزار دز واکسن

16:55 - 25 مرداد 1400
کد خبر: ۷۴۹۹۲۱
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
استاندار تهران با اشاره به اینکه ۱۰۸ مرکز واکسیناسیون راه‌اندازی شده است، گفت: رکورد ۱۲۵ هزار تزریق واکسن در روز را ثبت کرده‌ایم. هلال احمر نیز برای واگذاری ۷ مرکز واکسیناسیون اعلام آمادگی کرده است.
- «انوشیروان محسنی‌بندپی» عصر امروز و در حاشیه جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: کمیته واکسناسیون با ایجاد ۱۰۸ مرکز در استان تهران راه‌اندازی شده است و تقریبا رکورد ۱۲۵ هزار تزریق واکسن در روز را ثبت کردیم. هلال احمر نیز برای واگذاری ۷ مرکز واکسیناسیون اعلام آمادگی کرده است. 

استاندار تهران با اشاره به اینکه حیطه مراقبتی به‌عهده معاونت درمانی ستاد استانی مقابله با کرونا است، بیان کرد: حیطه حمایتی هم به‌عهده فرماندهی سپاه تهران بزرگ و سپاه شهرستان‌های استان تهران است. کمیته نظارتی ستاد استانی مقابله با کرونا هم بر صیانت از سلامت مردم متمرکز است.

وی گفت: دنبال ایجاد اهرم‌های حقوقی و قضایی برای کسانیکه بودیم که بنا به ‎هر دلیلی سلامت اجتماع را دچار مشکل می‌کنند تا با تذکر و سایر روش‌های دیگر به آنگونه افراد هشدار دهیم. لذا کمیته حمایت از صیانت و سلامت شهروندان استان تهران هفته قبل مصوب شد.
 
محسنی‌بندپی تصریح کرد: اعضای کمیته حمایت از صیانت و سلامت شهروندان استان مشخص شدند که محوریت آن با معاونت امنیتی استانداری است و با حضور نمایندگان دادگستری و دادستانی، اطلاعات و معاونان بهداشتی و غذا و دارو سه دانشگاه علوم پزشکی تهران و نمایندگان اصناف و نیروی انتظامی تهران و فرماندهی نیروی انتظامی شرق و غرب استان شکل گرفته است و از فردا عملیات کار آنها آغاز می‌شود.

 

 

تکمیل می شود/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *