فرجام خستگی و خواب آلودگی

9:21 - 25 مرداد 1400
کد خبر: ۷۴۹۷۹۱
رییس منطقه ۲۳ پلیس راهور تهران بزرگ: راننده برلیانس نتوانست خودروی خود را کنترل کند و با جداول و گاردریل میانی برخورد کرد.
- به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، عباس سلطانی ضمن بیان این خبر گفت: در ساعت ۰۷:۳۰ صبح امروز در مسیر جنوب به شمال چمران ورودی به نیایش شرق یک دستگاه سواری برلیانس که در این مسیر مشغول تردد بوده، به علت خستگی و خواب آلودگی راننده ناگهان از مسیر و راه خارج می‌گردد.

وی ادامه داد: این خودرو در ادامه پس از برخورد با جدول وسط معبر و جناقی با گاردریل‌ها بشدت برخورد می‌نماید که باعث خسارات شدید به این خودرو و ابنیه راه می‌گردد.

سلطانی گفت: بلافاصله تیم کارشناسی منطقه ۲۳ پلیس راهور تهران بزرگ در محل حادثه حاضر شدند و راننده گرفتار در خودرو را بیرون آورده که خوشبختانه حال عمومی وی خوب و مصدوم نشده بود.
 
بیشتر بخوانید:
واژگونی موتورسیکلت در بزرگراه خلیج فارس

وی به نکته مهمی نیز اشاره کرد و گفت: در این حادثه سواری برلیانس چندین بار به سمت راست و چپ منحرف گردید و چنانچه موتورسیکلت و یا خودرویی در کنار وی بودند به آن‌ها نیز خسارت وارد می‌آمد و رانندگان این مسیر خیلی خوش شانس بودند که کنار این سواری نبودند.

وی از رانندگان خواست قبل از حرکت حتما استراحت کافی داشته باشند و هیچگاه با چشمان خواب آلود پشت فرمان خودرو ننشینند تا شاهد اینگونه حوادث در سطح معابر پایتخت نباشیم.
 

برچسب ها: پلیس راهور تصادف

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *