«ارباب حلقه‌ها» به بریتانیا می‌رود

11:01 - 24 مرداد 1400
کد خبر: ۷۴۹۴۵۷
فصل دوم سریال «ارباب حلقه‌ها/ The Lord of the Rings» در انگلیس فیلم‌برداری خواهد شد.

- کمپانی آمازون به تازگی اعلام کرده فصل دوم سریال «ارباب حلقه‌ها» در انگلیس فیلمبرداری خود را آغاز خواهد کرد. این در حالی است که سه‌گانه فیلم سینمایی «ارباب حلقه‌ها» (ارباب حلقه‌ها: یاران حلقه، ارباب حلقه‌ها: دو برج و ارباب حلقه‌ها: بازگشت پادشاه)، «هابیت» و فصل اول این سریال در کشور نیوزیلند فیلمبرداری و تولید شده بودند.

ورنون سندرز مدیر بخش سریال استودیو آمازون در مورد تغییر مکان فیلم‌برداری مجموعه گفت: مردم و دولت نیوزیلند در زمان ساخت فصل اول «ارباب حلقه‌ها» ار هیچ چیزی دریغ نداشتند و از مهمان‌نوازی و فراهم آوردن امکانات توسط آن‌ها سپاسگزاریم. فصل جدید به دلیل مقتضیات فیلمنامه و بنا بر نظر کمپانی تولید کننده در بریتانیا ساخته خواهد شد.

این سریال به دلیل موفقیت‌های پیشین در اولویت تولید کمپانی آمازون قرار دارد. در سال ۲۰۱۷ بود که کمپانی آمازون حقوق این مجموعه را به مبلغ ۲۵۰ میلیون دلار بدست آورد و به دنبال آن است تا حداقل پنج فصل از این سریال را بسازد.

فصل نخست این مجموعه از بیست و دوم سپتامبر سال آینده میلادی از «پرایم ویدئو آمازون» پخش خواهد شد. پاتریک مک‌کی و جی دی پاین خالقان این سریال هستند و داستان و اتفاقات مجموعه «ارباب حلقه‌ها»، هزاران سال قبل از اتفاقات کتاب‌های ارباب حلقه‌ها نوشته جی. آر. آر تالکین را روایت خواهد کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *