واکسیناسیون عمومی روزانه بالغ بر هزار نفر در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

13:09 - 19 مرداد 1400
کد خبر: ۷۴۸۳۱۲
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
واکسیناسیون عمومی واکسن کرونا در محل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در حال انجام است، واکسن‌های «برکت»، «سینوفارم» و «آسترازنکا» در این مکان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تزریق می‌شود.

- واکسیناسیون عمومی واکسن کرونا هم‌زمان با سراسر کشور در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با حضور ده‌ها پزشک و پرستار در قالب کادر درمان مجرب در حال انجام است، مردم طبق اعلام سامانه غربالگری سلامت salamat.gov.ir و بر اساس پیامکی که دریافت می‌کنند با مراجعه به این مجموعه مراحل واکسیناسیون خود را انجام می‌دهند.

پزشک کادر درمان مستقر در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به روند اجرای واکسیناسیون عمومی در موزه دفاع‌مقدس، گفت: واکسن آسترازنکا،  سینوفارم و برکت در این مکان طبق درخواست خود مردم تزریق می‌شود.

وی افزود: اولویت تزریق واکسن کرونا برای افرادی است که طبق اعلام سامانه غربالگری سلامت salamat.gov.ir، نوبت تزریق این عزیزان اعلام شده است و البته واکسیناسیون افرادی که بیماری خاص دارند نیز در حال انجام است.

پزشک کادر درمان مستقر در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تصریح کرد: طی دو هفته گذشته میزان مراجعین به این مجموعه کم بود،  ولی طی روز‌های اخیر  جمعیت مراجعین جهت تزریق واکسن کرونا به موزه افزایش یافته است.

وی اظهار داشت: طب سنجی، خلاصه‌ای از شرح حال افراد قبل از واکسیناسیون عمومی بر اساس پروتکل‌ها انجام  و اطلاعات پس از دریافت واکسن نیز به مردم ارائه می‌شود.

گزارش مردمی در جریان واکسیناسیون واکسن کرونا

خانم ۶۰ ساله‌ای با حضور در این مجموعه جهت انجام واکسیناسیون به خبرنگار ، گفت: بنده ظرف مدت یک هفته بعد از ثبت نام در سامانه غربالگری سلامت salamat.gov.ir، به این مجموعه مراجعه کردم و واکسن برکت را تزریق کردم، هدف من حمایت از متخصصین جوان کشور بود و امیدوارم در این ماه عزیز خداوند همه بیماران را شفا بدهد و برتن همه آن‌ها لباس عافیت بپوشاند.

آقای ۶۰ ساله ساکن میدان ونک نیز با ابراز رضایت از اجرای واکسیناسیون عمومی در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، گفت: بنده واکسن سینوفارم زدم، نه اینکه به واکسن ایرانی اعتماد ندارم، چون زدن واکسن برکت با تأخیر انجام می‌شد، واکسن سینوفارم تزریق کردم، به همه کادر درمان کشور خسته نباشید عرض می‌کنم.

خانم ۷۰ ساله ساکن میدان رسالت با حضور در صف واکسیناسیون عمومی در موزه دفع مقدس، گفت: بنده واکسن برکت را انتخاب کردم، ان‌شاءالله آن را تزریق خواهم کرد، می‌خواهم با این کارم اعتماد به متخصصین جوان کشور را ثابت کنم، زیرا مقام معظم رهبری نیز این کار بزرگ را انجام دادند و ما هم باید در این مسیر حرکت کنیم، برای همه بیماران آرزوی سلامتی و شفا از خداوند متعال دارم.

آقای ۶۵ ساله ساکن صادقیه که به همراه فرزندان خود در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در صف واکسیناسیون عمومی حضور داشت، گفت: بنده بعد از مدت کوتاهی که پیامک دریافت کردم به این مجموعه مراجعه کردم و واکسن سینوفام تزریق کردم، زیرا به مجموعه وزارت بهداشت و کادر درمان اعتماد دارم، چون این واکسن‌های وارداتی را پس از مراحل مختلف ارزیابی و برچسب تأیید وزارت بهداشت جهانی وارد کشور کردند و به همه عزیزان کادر درمان در کشور خسته نباشید می‌گویم.

واکسیناسیون عمومی واکسن کرونا در مجموعه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با تزریق واکس آسترازنکا، سینوفارم و برکت در حال انجام است، این مجموعه در میدان ونک - بزرگراه شهید حقانی - انتهای خیابان سرو - روبروی پارک طالقانی واقع است.
 

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *