تیغ تیز لیگ بیست‌ویکم برای گل‌گهر/ سرنوشت دایی در انتظار قلعه‌نویی؟

17:06 - 22 مرداد 1400
کد خبر: ۷۴۸۲۳۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در لیگ بیست و یکم کار دشواری برای کسب نتایج دلخواه خود دارد.

- در روز سیزدهم مرداد ماه گل‌گهر سیرجان مقابل استقلال در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد. بعد از این بازی امیرقلعه نویی در نشست خبری مسائلی را عنوان کرد که موجب احضارش به کمیته انضباطی و محرومیت ۳ ماهه‌اش شد. بعضی نفرات معتقدند با توجه به جنجال صحبت‌های قلعه‌نویی امکان محرومیت کاری مادام العمر سرمربی گل‌گهر وجود داشت؛ اما خطر از بیخ گوش او عبور کرد.

در فوتبال ایران معمولاً جایگاه مربیان لغزان است؛ و عدم کسب نتایج دلخواه مدیران، مربی را به خروجی باشگاه نزدیک‌تر می‌کند. به واسه محرومیت قلعه‌نویی و دستیارش از همراهی تیم و اهمیت نتایج برای مدیران گل‌گهر تصور می‌شد سیرجانی‌ها قید ادامه قرارداد با سرمربی خودشان را بزنند. با این وجود بلافاصله بعد از اعلام حکم کمیته انضباطی محمدرضا اسفندیارپور مدیرعامل تیم فوتبال گُل‌گهر سیرجان تمام قد از قلعه‌نویی حمایت کرد.

گل‌گهر برای تقویت تیم خود در لیگ بیست‌ویکم، مهدی تیکدری را با قراردادی ۳ ساله جذب کرد. این موضوع نشان می‌دهد مدیران گل‌گهر بیش از هر موضوعی بر روی کسب نتایج بهتر در لیگ بیست و یکم متمرکز شده‌اند. با این اوصاف کار قلعه‌نویی برای لیگ بیست و یکم بسیار سخت محسوب می‌شود.

قلعه‌نویی در ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ سرمربی گل‌گهر شد و در لیگ بیستم با ۴۵ امتیاز در رتبه پنجم لیگ و در جام حذفی به مرحله نیمه‌نهایی رسید. او در فصل بیست و یکم دیگر بهانه‌ای برای نگرفتن نتایج ندارد!  از ثبات کاری، جذب بازیکنان مدنظر و شروع زود برای تدارک مناسب در لیگ بعدی. حال باید دید پرافتخارترین سرمربی فوتبال ایران می‌تواند در فصل بعد جامی کسب کند یا همچنان دستش از کسب جام دور می‌ماند؟



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *