تعطیلی دو هفته‌ای کشور کلاً منتفی نشده است/ چکش‌کاری دستورالعمل‌های بهداشتی محرم ۹۹ در ستاد ملی مقابله با کرونا

16:23 - 17 مرداد 1400
کد خبر: ۷۴۷۶۹۸
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
دبیر کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا گفت: اصلاحیه‌های برگزاری مراسم دهه اول محرم توسط سازمان تبلیغات اسلامی تهیه و در جلسه این کمیته با حضور معاونان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بررسی شد و نهایتاً این پیشنهادات با جرح و تعدیل موافقت و به ستاد ملی مقابله با کرونا ابلاغ شد.

حسین قاسمی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به اینکه اعمال تعطیلی دو هفته‌ای در کشور کلاً منتفی نشده و در هفته پیش شرایط اجرای آن بررسی شد، گفت: این موضوع روز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با حضور رئیس جمهور بررسی شد.


دبیر کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا  افزود: برای برسی چگونگی اعمال و میزان تاثیرگذاری تعطیلات دو هفته ای در کشور، جلسه‌ای با حضور مقامات عالی رتبه  در کمیته امنیتی اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا در وزارت کشور برگزار و نتایج این جلسه برای رئیس جمهور جدید فرستاده شد تا در ستاد ملی مقابله با کرونا در این باره تصمیم گیری شود.

وی ادامه داد: تعطیلی دو هفته‌ای الزاماتی دارد که با توجه به تعطیلی اخیر تهران و البرز و نتایج حاصله آن، قرار شد در صورت اجرای این طرح، الزامات آن نیز در نظر گرفته شود.

قاسمی درباره ضوابط برگزاری مراسم ایام دهه اول محرم نیز گفت: مسئولیت برگزاری مراسمات مردمی ایام محرم با سازمان تبلیغات اسلامی است. در ستاد ملی مقابله با کرونا، همان دستورالعمل‌های برگزاری مراسمات محرم سال قبل ملاک اجرا  قرارگرفت و بنا شد اگر اصلاحیه‌ای داشته باشد، قرار گاه در این باره اقدام کند. 


 دبیر کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا تاکید کرد: اصلاحیه‌های برگزاری مراسم دهه اول محرم توسط سازمان تبلیغات اسلامی  تهیه و در جلسه کمیته  امنیتی اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا  با حضور معاونان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بررسی شد و نهایتاً این پیشنهادات با جرح و تعدیل موافقت و به ستاد ملی مقابله با کرونا ابلاغ شد.

 

 

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *