عبور حادثه ساز عابر از روی پل افسریه

10:18 - 16 مرداد 1400
کد خبر: ۷۴۷۳۱۴
معاون ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ از وقوع یک فقره تصادف جرحی شدید بین موتور و عابر پیاده بر اثر تردد عابر پیاده از عرض پل بزرگراه افسریه و مصدوم شدن این عابر خبر داد.
- به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب، سعید اکبری معاون ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: مقارن ساعت ۰۸:۲۰ دقیقه صبح امروز، در مسیر شرق به غرب روی پل افسریه دو نفر از عابرین به یکباره قصد تردد از عرض این مسیر می‌نمایند.

وی افزود: یکی از این عابرین از وسط راه پشیمان شده و بازمی گردد، ولی عابر دوم به مسیر خود ادامه داده و در لاین سرعت یک دستگاه موتورسیکلت با وی به شدت برخورد می‌نماید.

اکبری گفت: در اثر این حادثه عابر پیاده بشدت مصدوم گردیده که توسط تیم اورژانس به مداوای این مصدوم می‌پردازند.

افزود: بلافاصله تیم کارشناسی منطقه ۱۵ پلیس راهور فاتب در صحنه حادثه حاضر می‌شوند و ضمن ایمن سازی محدوده تصادف نسبت به بررسی علل و عوامل این حادثه اقدام می‌نمایند.
 
بیشتر بخوانید:

وی گفت: راکب موتورسیکلت نیز بر اثر شدت حادثه و پس از برخورد با این عابر پیاده بر زمین می‌خورد و مصدوم می‌گردد.

وی گفت: در این حادثه برای عابر پیاده به علت عبور غیر مجاز از عرض بزرگراه و عدم استفاده از پل هوایی سهم تقصیر در نظر گرفته شد.

اکبری توصیه نمود: عابرین پیاده در هنگام عبور از عرض معابر حتماً از گذرگاه‌های عابر پیاده و یا از پل‌های هوایی عابر پیاده استفاده نمایند و هیچگاه از عرض راه عبور ننمایند تا شاهد وقوع چنین حوادث تلخی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.
 

برچسب ها: پلیس راهور تصادف

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *