فوت عابر پیاده در اثر برخورد شدید با ساینا

9:15 - 16 مرداد 1400
کد خبر: ۷۴۷۳۰۷
رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: عابرین پیاده فقط از روی پل‌های عابر پیاده تعبیه شده در بزرگراه‌ها تردد کنند.
- به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب، احسان مومنی رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: مقارن ساعت ۱۴:۳۵ روز گذشته در محدوده آزادراه مسیر غرب به شرق بعد از پل شرقی عابر پیاده علیرغم توصیه‌های مکرر پلیس راهور مبنی بر عدم حضور و رد شدن از عرض بزرگراه‌ها و خطرات ناشی از آن، قصد رفتن به آنطرف بزرگراه را می‌نماید.

وی ادامه داد: در همین لحظه یک دستگاه سواری ساینا که در این محدوده در حال تردد بوده ناگهان این عابر پیاده را مقابل خود می‌بیند که در این رویارویی عابر و خودرو تصادف شدید بین این دو روی می‌دهد.

وی افزود: در این حادثه متاسفانه عابر پیاده بی احتیاط در همان محل حادثه فوت می‌نماید.
 
بیشتر بخوانید:

مومنی گفت: بلافاصله تیمی از کارشناسان منطقه ۲۷ پلیس راهور تهران بزرگ در محل حادثه حضور یافتند و ضمن ایمن سازی محل تصادف به جهت عدم تکرار دوباره حادثه‌ای تلخ، به بررسی علل و عوامل این تصادف فوتی اقدام نمودند.

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ افزود: قطعا کارشناس پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص سهم تقصیر، قدری را هم به عابر پیاده خواهد داد که در آن ساعت و در وسط راه ورود ناگهانی به بزرگراه داشته و باعث بروز این حادثه گردیده است و حتما به راننده ساینا نیز به دلیل عدم توجه به جلو سهم تقصیر داده خواهد شد.

احسان مومنی از عابرین پیاده خواست هیچ گاه بدلیل کم کردن مسافت و خستگی مخصوصا در شب‌ها از عرض معابر بزرگراهی حرکت نکرده و حتما از پل‌های هوایی نزدیک استفاده نمایند تا جان خود و دیگران به خطر نیافتد و شاهد اینگونه حوادث تلخ در سطح شهر تهران نباشیم.
 

برچسب ها: پلیس راهور تصادف

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *