اولین تصویر رسمی سریال «ارباب حلقه‌ها» منتشر شد

16:00 - 12 مرداد 1400
کد خبر: ۷۴۶۳۹۸
همزمان با انتشار نخستین عکس سریال «ارباب حلقه‌ها» زمان پخش این مجموعه از سوی کمپانی آمازون اعلام شد.

- سرانجام با انتشار نخستین تصویر از سریال «ارباب حلقه‌ها/ Lord of the Rings» زمان پخش فصل اول این مجموعه مشخص شد. طبق اعلام کمپانی آمازون زمان انتشار فصل اول این مجموعه ۲ سپتامبر ۲۰۲۲ برابر با ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ یعنی حدود یک سال دیگر است. این کمپانی عظیم همچنین اعلام کرد فیلمبرداری فصل اول «ارباب حلقه‌ها» با بازی بازیگرانی چون رابرت آرمایو، لوید اوون، دانیل ویمن و پیتر مولان به تازگی به پایان رسیده است.

اولین تصویر رسمی سریال «ارباب حلقه‌ها» منتشر شد

آمازون با این اثر برای نخستین بار قهرمان‌های افسانه‌ای دوران دوم تاریخ فانتزی سرزمین میانه را به دنیای تصویر می‌آورد. این درام حماسی که هزاران سال قبل از اتفاقات سه‌گانه هابیت و سه‌گانه ارباب حلقه‌ها روایت می‌شود، تماشاگر‌ها را به دوران شکل‌گیری قدرت‌های عظیم، رسیدن پادشاهی‌ها به شکوه و سقوط آن‌ها به سوی نابودی، آزمایش شدن قهرمان‌های خاص و به دار آویخته شدن امید حتی برای بهترین مردم می‌برد؛ به زمانه‌ای که بزرگ‌ترین شرور بیرون‌آمده از قلم تالکین تبدیل به تهدیدی شد که می‌خواست سرتاسر جهان را در تاریکی غرق کند.

جان دی. پین و پاتریک مک کی به‌عنوان نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی در سریال «ارباب حلقه‌ها» حضور دارند. خوان آنتونیو بایونا، فوین چه ییپ و شارلوت برنداستروم، وظیفه کارگردانی قسمت‌های مختلف فصل اول سریال را بر عهده داشته‌اند. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *