برگزاری جلسه کارگروه VAR و میزبانی ایران در مسابقات انتخابی

20:27 - 05 مرداد 1400
کد خبر: ۷۴۴۸۸۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مسئولان فدراسیون فوتبال نشست‌های مختلفی را در دستور کار امروز خود قرار دادند.

- طبق اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، جلسه کارگروه VAR امروز (دوشنبه پنجم مردادماه) از ساعت ۹ صبح در سالن کنفرانس فدراسیون فوتبال با حضور سرپرست دبیرکلی، مشاور رییس در فناوری و اطلاعات، سرپرست دپارتمان روابط عمومی، سرپرست دپارتمان مالی، نماینده دپارتمان و کارشناسان داوری، رییس دپارتمان امور بین‌الملل و علیرضا فغانی برگزار شد.

در این جلسه علیرضا فغانی گزارشی درخصوص وضعیت VAR در استرالیا ارائه کرد. همچنین باتوجه به مکاتبات روز گذشته AFC انجام هماهنگی‌های لازم با ورزشگاه آزادی و گمرک در خصوص ایجاد زیرساخت لازم برای VAR جهت بازدید نمایندگان AFC در ۱۳ مرداد جهت میزبانی دور دوم انتخابی جام جهانی برنامه‌ریزی شد.

ضمن اینکه درخصوص تامین داده‌های مورد نیاز جهت ادامه پروژه VAR در ایران، ماموریت لازم برای اعضای مختلف کارگروه تعیین شد.

در ادامه جلسات امروز نیز نشست هماهنگی میزبانی ایران در مسابقات انتخابی جام جهانی قطر در دستور کار قرار گرفت.
در این نشست که در دفتر سرپرست دبیرکلی برگزار شد، روسا و سرپرستان دپارتمان‌های تیم‌های ملی، امور بین‌الملل، پزشکی، روابط عمومی، حراست حضور داشتند و در خصوص اقدامات لازم جهت میزبانی ایران در این رقابت‌ها به بحث و گفتگو پرداختند.

سومین جلسه نیز مربوط به میزبانی ایران در رده‌های سنی پایه بود که با حضور سرپرستان و روسای دپارتمان‌های جوانان، پزشکی، امور بین‌الملل، مسابقات بین‌المللی، اداری و تشریفات، مالی، معاون مرکز ملی و سرپرست دبیرکلی برگزار شد و در این جلسه، اعضا راهکار‌های کسب میزبانی رده‌های سنی منطقه آسیای مرکزی "کافا" بررسی کردند و شرح وظایف حوزه‌های مختلف در موضوعات تخصصی مشخص شد.

برگزاری جلسه کارگروه VAR و میزبانی ایران در مسابقات انتخابی

برگزاری جلسه کارگروه VAR و میزبانی ایران در مسابقات انتخابی



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *