دنی ویلنوو سریال «تل‌ماسه» را می‌سازد

11:30 - 02 مرداد 1400
کد خبر: ۷۴۳۷۳۴
نویسنده و کارگردان سریال «تل‌ماسه:انجمن خواهری/ Dune: The Sisterhood» مشخص شدند.

- جدای از ساخت فیلم سینمایی «تل‌ماسه/ Dune» قرار است سریال تلویزیونی این فیلم با عنوان «تل‌ماسه:انجمن خواهری» برای شبکه HBO Max ساخته شود. پیش از این جان اسپیتز نویسنده «تل‌ماسه» از سمت نویسندگی کناره‌گیری کرد و دایان آدمو-جان نویسندگی و تهیه‌کنندگی این مجموعه را بر عهده خواهد داشت.

دایان آدمو-جان، که تهیه‌کننده اجرایی و نویسنده سریال ترسناک «تسخیرشدگی عمارت بلای/Haunting of Bly Manor» بوده، و همچنین در نمایش‌هایی مانند The Vampire Diaries، The Originals، Empire و Crossing Jordan کار کرده است با دنی ویلنوو کارگردان مجموعه همکاری خواهد داشت.

ویلنوو فیلمنامه‌نویس و کارگردان کانادایی-فرانسوی با ساخت «زندانیان» و «دشمن» (هردو محصول ۲۰۱۳) قدم به سینمای آمریکا گذاشت و توجهات بسیاری را جلب کرد. از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷، ویلنوو به ترتیب سه فیلم «سیکاریو»، «ورود» و «بلید رانر ۲۰۴۹» را کارگردانی کرد و هر سه این آثار با تحسین گسترده منتقدان مواجه شد و فیلم ورود نامزدی جایزه اسکار بهترین کارگردانی را برای ویلنوو به ارمغان آورد. «تل‌ماسه» آخرین فعالیت او در عرصه کارگردانی است و قرار است در تاریخ ۲۲ اکتبر برابر با ۳۰ مهر اکران و همزمان با اکران ازطریق HBO Max نیز پخش شود.

گفتنی است این سریال اقتباسی از رمان «انجمن خواهری» اثر برایان هربرت و کوین جی. اندرسون است که در سال ۲۰۱۲ منتشر شد و اتفاقات آن در دنیای رمان تل‌ماسه اثر فرانک هربرت جریان دارد. این سرالک قرار است داستان یک گروه مخفی از زنان به رهبری بنی گسریت را دنبال کند که ازطریق تسلط بر بدن و ذهن خود توانایی‌های فوق‌العاده‌ای را به‌دست آورده‌اند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *