لیورپول آماده مذاکره با صلاح می‌شود

4:45 - 02 مرداد 1400
کد خبر: ۷۴۳۷۲۴
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
باشگاه لیورپول قصد دارد قرارداد مهاجم مصری خود را تمدید کند.

- باشگاه لیورپول مصمم به حفظ محمد صلاح است، برای همین قصد دارد دور جدید مذاکرات با وی را آغاز کند. نشریه «لیورپول اکو» انگلیس خبر داد؛ مدیران باشگاه لیورپول در حال برنامه‌ریزی برای ازسرگیری مذکرات برای تمدید قرارداد مهاجم مصری خود هستند.

پیش از این فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا خبر داده بود، محمد صلاح و لیورپول همچنان توافقی با یکدیگر برای تمدید قرارداد ندارند. اخیراً گفته شد دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا به دنبال به خدمت گرفتن ستاره مصری سرخپوشان مرسی‌ساید هستند و در همین رابطه با مدیر برنامه‌های این بازیکن تماس‌هایی داشته‌اند.

مهاجم پیشین تیم‌های چلسی، فیورنتینا و رم که تا سال ۲۰۲۳ با لیورپول قرارداد دارد، تاکنون در ۲۰۳ بازی برای این تیم به میدان رفته و ۱۲۵ گل نیز به ثمر رسانده است. صلاح ۲۸ ساله فصل اخیر هم آمار ۳۱ گل زده و ۶ پاس گل را از خود در ۵۱ بازی برای سرخپوشان مرسی‌ساید بر جای گذاشت.

این مهاجم مصری در این مدت به لیورپول برای کسب یک قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، یک قهرمانی در سوپرجام اروپا و یک قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها کمک کرده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *