تصادف دو پژو با هم درگیری رانندگان را درپی داشت

10:10 - 27 تير 1400
کد خبر: ۷۴۲۲۹۳
مجید رنجبر از برخورد شدید دو پژو با یکدیگر بدر خیابان آزادی و نزاع و درگیری بین رانندگان این دو خودرو و عقب افتادن بار ترافیکی خیابان آزادی بخاطر تماشای درگیری خبر داد.
- به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب مجید رنجبر رییس مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور فاتب ضمن بیان این خبر گفت: در ساعت ۰۶:۰۰ صبح امروز در مسیر خیابان آزادی – شهیدان دو دستگاه پژو به شدت با یکدیگر برخورد کرده که بر اثر شدت تصادف هر دو خودرو غیر قابل حرکت بوده و در همان نقطه وسیله‌ها متوقف گردیدند.

وی گفت: این حادثه بر اثر عدم رعایت فاصله طولی یکی از خودرو‌ها به وقوع پیوست که رانندگان شروع به درگیری و نزاع با یکدیگر کرده و خودروی خود را رها نمودند.

وی افزود: برخورد و تصادف این دو وسیله از یکسو و درگیری و جر و بحث این دو راننده از سوی دیگر باعث جلب توجه دیگر رانندگان و توقف و مکث آن‌ها برای دیدن این درگیری باعث کندی حرکت و ترافیک در ابتدای صبح امروز در محدوده بزرگراه نواب گردید.
 
بیشتر بخوانید:

رنجبر گفت: عوامل کارشناس منطقه ۱۰ پلیس راهور فاتب بلافاصله در محل حادثه حضور یافتند و به بررسی صحنه تصادف پرداختند و اقدامات ترافیکی خود را انجام دادند و همچنین عوامل کلانتری نیز در محل حضور یافته و به درگیری خاتمه دادند.

مومنی به رانندگان توصیه کرد: حتما در حین حرکت تمام حواس خود را به جلو معطوف دارند و از انجام اقداماتی که باعث حواس پرتی و بر هم خوردن حواس راننده شود جدا خودداری نمایند و ضمن خونسردی پس از تصادف در اولین اقدامی که صورت می‌دهند با پلیس ۱۱۰ تماس حاصل نمایند.
 

برچسب ها: پلیس راهور تصادف

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *