واژگونی کامیون در بزرگراه کردستان

9:51 - 26 تير 1400
کد خبر: ۷۴۱۹۸۵
رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از واژگونی کامیون میکسر به علت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه در بزرگراه کردستان خبر داد.
- مجید رنجبر رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در ساعت ۰۳:۰۰ شب گذشته در مسیر شمال به جنوب کردستان ورودی گمنام یک دستگاه کامیون میکسر ناگهان واژگون می‌گردد.

وی افزود: این کامیون به علت سرعت زیاد و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ابتدا به سمت راست منحرف و پس از برخورد با جداول واژگون گردید.

رنجبر گفت: خودرو‌های عبوری در حال تردد خیلی خوش شانس بودند که این کامیون در حال واژگونی با وسیله آنان برخورد نکرد و آنان توانستند قبل از برخورد خودروی خود را متوقف و دقیقا قبل از توقف کامل این کامیون آن‌ها نیز متوقف شوند.

وی بیان داشت: بلافاصله پس از این حادثه رییس و تیم‌های کارشناسی منطقه ۶ پلیس راهور تهران بزرگ در محل حضور یافتند و ضمن ایمن سازی محل حادثه به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.
 
بیشتر بخوانید:

رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با تلاش‌های عوامل راهور در محل حادثه و بیرون آوردن راننده کامیون از فضای محبوس شده، نسبت به جابجایی این کامیون اقدام شد و جرثقیل سنگین پلیس راهور تهران بزرگ این غول آهنی را به گوشه راه منتقل کرد.

رنجبر افزود: خودرو‌هایی که در این مسیر در حال حرکت بودند مدتی در ترافیک ناشی از این واژگونی منتظر بودند، ولی با اقدامات صورت گرفت پس از دقایقی به مسیر خود ادامه دادند.

وی از رانندگان خواست حین خلوتی معابر و بزرگراه‌ها، از سبقت و سرعت جدا خوددرای نمایند و همیشه با سرعت مطمئنه و مجاز حرکت نموده تا شاهد بروز این حوادث در سطح شهر نباشیم.

خوشبختانه در این حادثه به راننده و فرد دیگری آسیبی نرسید.
 

برچسب ها: پلیس راهور تصادف

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *