رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دو روی سکه در بازی نساجی - پدیده؛ دبل آسیایی یا انتقام با رنگ بقا

13:52 - 22 تير 1400
کد خبر: ۷۴۱۰۴۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تیم‌های فوتبال پدیده و نساجی در بازی امشب خود شانس سهمیه آسیا و فرار از سقوط دارند.

- تیم فوتبال پدیده مشهد با هدایت مهدی رحمتی و دستیاران استقلالی‌اش، نتایج خوبی در طول فصل و مخصوصا در ۳ بازی آخر خود کسب کرده است. پدیده که قبلاً و در فصل ۲۰۲۰ لیگ قهرمانان آسیا نماینده ایران بود این فصل هم از مدعیان آسیایی شدن است و با فولاد، گل گهر، تراکتور و آلومینیوم اراک در کورس سهمیه و کسب رتبه چهارم لیگ برتر قرار دارد.

رحمتی در دور رفت لیگ برتر، نساجی را با نتیجه یک بر صفر شکست داد. در آن بازی امین قاسمی نژاد روی پاس گل فرشاد فرجی دروازه نیما میرزازاد را باز کرد و ۳ امتیاز را در مشهد نگه داشت و حالا در بازی برگشت دو تیم باید در ورزشگاه وطنی قائمشهر نبرد داشته باشند.

وضعیت دو تیم در اینجای لیگ کاملا متفاوت است. پدیده با روند خوب خود فعلا ۳۷ امتیازی است و با برد احتمالی و اصطلاحاً دبل کردن نساجی ۴۰ امتیازی شده و بالاتر از همه مدعیان کسب سهمیه در رده چهارم خواهد ایستاد. سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ مانند فصل پیش ۲+۲ است، یعنی قهرمان جام حذفی و لیگ برتر مستقیما به این تورنمنت راه می‌یابند و تیم دوم و سوم لیگ به پلی آف راه می‌یابند.

تیم چهارم لیگ برتر در صورتی که یکی از تیم‌های اول تا سوم لیگ (پرسپولیس، سپاهان و استقلال) قهرمان جام حذفی شوند می‌تواند راهی پلی آف لیگ قهرمانان شود. اما نساجی مازندران برای فرار از سقوط در تلاش است و با انتقام گرفتن از شاگردان رحمتی می‌تواند ۲۹ امتیازی شده و نفسی تازه برای ادامه لیگ بکشد.

تیم‌های نساجی و پدیده ساعت ۲۱ امشب در ورزشگاه وطنی قائمشهر به دیدار هم خواهند رفت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *