تأمین ۵ مخزن اکسیژن توسط ارتش برای بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان/ اهداء ۱۰۰ هزار کیت تست سریع کروناتوسط ارتش به دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

14:05 - 19 تير 1400
کد خبر: ۷۴۰۰۹۹
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
رئیس بیمارستان پیامبر اعظم (ص) نیروی زمینی ارتش در زاهدان با اشاره به تأمین ۵ مخزن اکسیژن توسط ارتش برای بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان به ویژه زاهدان، از اعطاء ۱۰۰ هزار کیت تست سریع کرونا توسط ارتش به دانشگاه علوم پزشکی زاهدان خبر داد.
مسعود کرمان ساروی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به وضعیت کرونا در استان سیستان و بلوچستان، گفت: استان ما در یک وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد، کادر بهداشت و درمان استان که همیشه در همه بحران‌ها در خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم قرار دارند، این بار هم در شرایط کرونایی این مأموریت ذاتی خود را انجام می‌دهند.

رئیس بیمارستان پیامبر اعظم (ص) نیروی زمینی زاهدان افزود: کل ظرفیت این بیمارستان در راستای فرمایشات فرمانده معظم کل قوا، امیر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش و امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش با حضور متخصصین و پرستاران مجرب و با حرکت جهادی مدافعان سلامت ارتش در این مجموعه در خدمت بیماران کرونایی قرار دارد.

ساخت بیمارستان ۶۰ تخت‌خوابه در محوطه بیمارستان پیامبر اعظم (ص) زاهدان
وی با بیان اینکه بیمار فوتی تا کنون در بیمارستان پیامبر اعظم (ص) نیروی زمینی ارتش در زاهدان نداشتیم، به ساخت بیمارستان ۶۰ تخت‌خوابی در محوطه و حیاط این بیمارستان اشاره و تصریح کرد: سازه این بخش در حال ساخت در برابر شرایط جوی استان و به ویژه زلزله مقاوم است و در راستای افزایش ظرفیت بستری بیماران کرونایی تا آخر هفته جاری افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس بیمارستان پیامبر اعظم (ص) نیروی زمینی زاهدان با اشاره به مشکل کمبود اکسیژن در استان به ویژه زاهدان، از تأمین پنج مخزن اکسیژن توسط ارتش به ویژه نیروی زمینی در استان سیستان و بلوچستان و به ویژه زاهدان خبر داد و اضافه کرد: این مخازن با ارزش ریالی بسیار بالا تأمین و در اختیار بیمارستان‌های استان و شهرستان زاهدان جهت خدمت رسانی به بیماران کرونایی قرار گرفت که تا آخر هفته نصب و راه‌اندازی می‌شود.

کرمان ساروی با اشاره به توزیع اقلام بهداشتی (ماسک، لباس محافظتی و...) در مراکز درمانی استان به ویژه زاهدان توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: ارتش، ۱۰۰ هزار کیت تست سریع کرونا جهت غربال‌گری و بیمار یابی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی زاهدان قرار داد.
 
آغاز غربال‌گری در حاشیه شهرو روستا‌های زاهدان توسط مدافعان سلامت ارتش
رئیس بیمارستان پیامبر اعظم (ص) نیروی زمینی زاهدان بر جریان غربال‌گری و بیمار یابی در حاشیه شهر و روستاها توسط کیت‌های تست سریع کرونا تأکید کرد و افزود: توزیع اقلام بهداشتی و آموزش چهره به چهره نیز از دیگر برنامه‌های ماست.
 
تجهیز ساختمان شماره ۲ بیمارستان امام علی (ع) زاهدان توسط نیروی زمینی ارتش
کرمان ساروی از تامین نیروی انسانی ساختمان شماره ۲ بیمارستان امام علی (ع) زاهدان توسط نیروی زمینی ارتش در راستای افزایش تخت‌های بستری و توسعه دامنه خدمات رسانی به بیماران کرونایی در زاهدان خبرداد و اضافه کرد: ۶ اکیپ ۵۰ نفر از متخخصین و پرستاران مجرب در این بخش که با نام شهید دکتر احمد هجرتی نام‌گذاری شده است، شروع به خدمات رسانی کردند، این اقدام با تدبیر امیر کیومرث حیدری و بهزاد مؤذنی انجام شد.
 

برچسب ها: ارتش زاهدان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *