هاشمی: بهتر بود اتفاقات فرودگاه رسانه‌ای نمی‌شد/ صمد اگر مسافرت نرود، فصل بعد با مهرام خواهد بود

0:01 - 16 تير 1400
کد خبر: ۷۳۹۱۶۶
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم بسکتبال مهرام تهران گفت: خوشبختانه بازیکنانی هم که برای فصل آینده مدنظرمان بود یا جذب شده و یا قراردادهایشان در حال تمدید است

مصطفی هاشمی در گفت‌وگو با میزان، درخصوص قبول هدایت تیم بسکتبال مهرام تهران و جدایی از باشگاه شیمیدر قم اظهار داشت: صحبت‌هایی با مدیران باشگاه باسابقه مهرام انجام داده‌ایم و توافقات لازم انجام شده ولی هنوز قراداد نهایی را امضا نکرده‌ایم. خوشبختانه بازیکنانی هم که برای فصل آینده مدنظرمان بوده را اعلام کرده‌ام تا با تیمی شایسته و آماده برای قهرمانی در لیگ تلاش کنیم. تمریناتمان هم با اتمام اردو‌های تیم ملی و پایان المپیک از سر گرفته خواهد شد.

سرمربی تیم بسکتبال مهرام درباره اینکه آیا صمد نیکخواه بهرامی فصل آینده هم برای مهرام توپ خواد زد یا خیر؟ گفت: صمد یکی از بهترین‌های تاریخ بسکتبال ایران است و منتظریم تا پس از المیپک با او صحبت کنیم. اگر نیکخواه بهرامی تصمیم به مسافرت نداشته باشد، برای مهرام بازی خواهد کرد، اما بازهم تاکید می‌کنم حضور کاپیتان تیم ملی در مهرام منوط به تصمیمی است که وی پس از المپیک در مورد مسافرت به خارج از ایران یا ماندنش در کشور دارد. تاثیرگذاری صمد در تیم ملی و باشگاه مهرام انکارناپذیر است وامیدوارم در المپیک کمک حال تیم ملی باشد.

هاشمی در پایان در مورد اتفاقات عجیب در فرودگاه امام خمینی در زمان بازگشت تیم ملی بسکتبال ایران از اردوی ژاپن گفت: فقط چیز‌هایی را شنیده‌ام که در رسانه‌ها بازگو شده و چون آن روز در فرودگاه نبودم، نمی‌توانم نظری در این باره بدهم، اما اگر حتی این اتفاق هم افتاده باشد قطعاً رسانه‌ای شدنش اتفاق خوبی نبود و بهتر بود جلوی رسانه‌ای شدن این موضوع گرفته شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *