مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون ورزش کارگری برگزار شد

12:02 - 15 تير 1400
کد خبر: ۷۳۹۰۶۱
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون ورزش کارگری امروز (سه‌شنبه) با ریاست معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

- مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون ورزش کارگری از ساعت ۱۰ صبح امروز (سه‌شنبه) با ریاست عبدالحمید احمدی، معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان و حضور کیکاوس سعیدی، دبیر کمیته ملی المپیک، جواد رمضی، رییس فدراسیون ورزش کارگری و برخی روسای هیئت‌ها در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

در این مجمع ۶۳ عضو (۱۳ عضو حاضر به همراه ۵۰ عضو وبیناری) حاضر بودند که در ابتدای نشست گزارش خزانه‌داری، عملکرد مالی و حسابرسی سال ۹۹ و گزارش بازرس با رای اکثریت اعضا به تایید و تصویب مجمع رسیدند. در ادامه تقویم ورزشی سال ۱۴۰۰ نیز با اکثریت آرا به تصویب مجمع رسید.

در ادامه این مجمع، ریاست فدراسیون ورزش کارگری گزارش خود را ارائه کرد که به تصویب اعضای مجمع رسید.

جواد رمضی در ابتدای صحبت‌هایش از زحمات تمامی کسانی که برای رشد و گسترش ورزش کارگری تلاش کرده‌اند، تقدیر و تشکر کرد و گزارشی از فعالیت‌های فدراسیون در سال ۹۹ را ارائه داد.

وی افزود باتوجه به وجود کرونا توانستیم اکثر فعالیت‌های ورزشی مقرر را چه به صورت مجازی و چه به صورت حضوری برگزار کنیم. در سال گذشته ۵۵ رویداد ورزشی برگزار کردی که از این تعداد سهم رقابت‌های بانوان با ۲۸ رویداد بیشتر از آقایان بوده که این نقطه عطفی برای ورزش کارگری محسوب می‌شود. از این میزان شش رقابت درسطح قهرمانی کشور، ۱۰ مسابقه با عنوان جایزه بزرگ و ۳۹ مسابقه در بستر فضای مجازی برگزار شد.

رییس فدراسیون ورزش کارگری تصریح کرد: همچنین تعداد ۹۱۸ ورزشکار جدید در بخش مردان و ۵۵۵ ورزشکار بانو در طی هشت سال اخیر از طریق مسابقات ورزشی مختلف شناسایی و به ثبت سامانه رسیده‌اند. علاوه بر این در حوزه وررش همگانی فعالیت گسترده‌ای داشتیم چراکه توجه به همگانی‌سازی ورزش بین کارگران از رسالت‌های فدراسیون است. هچنین به موضوع آموزش در سال گذشته توجه خاصی شد و ۴۳ دوره آموزشی برگزار کردیم که قطعا ثمرات آن را در سال جاری و سال‌های بعد خواهیم دید.

کیکاوس سعیدی نیز در ادامه این مجمع خاطرنشان کرد: همه فدراسیون‌های ورزشی بر اساس اساسنامه باید در دو حیطه اصلی فعالیت کنند که یکی سلامت و همگانی‌سازی ورزش است که فدراسیون ورزش کارگری از جمعیت آماری بالایی برخوردار است و در این امر فعالیت خوبی شده است. بخش دوم مربوط به ورزش قهرمانی است و بر همین مبنا مجمع عمومی کمیته ملی المپیک با پیشنهاد ورود فدراسیون کارگری به عنوان یکی از اعضای کمیته ملی المپیک موافقت شد و این اتفاق خوبیست.

دبیر کمیته ملی المپیک افزود: همچنین فدراسیون ورزش کارگری رقابت‌های بین‌المللی ورزش کارگران را پیش رو دارند و از همین رو مصوب شد که کمیته ملی المپیک از فدراسیون کارگری حمایت مالی داشته باشد تا کارگران ورزشکار با درخشش در رویداد‌های بین‌المللی به رشد و گسترش ورزش در بین جامعه کارگران کمک کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *