حرف‌های عجیب فیروز کریمی در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال

10:32 - 15 تير 1400
کد خبر: ۷۳۸۸۰۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
فیروز کریمی در نشست خبری پیش از بازی مقابل استقلال حرف‌های غیرفنی و عجیبی زد.

- فیروز کریمی به تازگی سرمربی تراکتور شده و تقابل با استقلال دومین بازی رسمی است که او روی نیمکت تبریزی‌ها خواهد نشست. کریمی در نشست خبری پیش از بازی حساس مقابل استقلال که قاعدتاً باید در مورد مسائل فنی اظهار نظر کند عمده وقت خود را صرف تکرار مکررات و مسائل واضح این باشگاه کرد. او به تعداد بالای غایبان تراکتور اشاره کرد و بازیکنان باشگاه را به ۴ گروه حاضران، غایبان، مصدومان و محرومان تقسیم بندی کرد.

غایبان این تیم ۳ بازیکن مغضوب رسول خطیبی هستند. اشکان دژاگه و مسعود شجاعی (دو بازیکن سابق تیم ملی) و سعید واسعی که این هفته‌ها عملاً کنار تراکتور نبودند و فیروز کریمی هم از شرایط آن‌ها خبر داشته است.

مصدومان تراکتور محمدرضا خانزاده و حمید بوحمدان هستند، اکبر ایمانی، مهدی تیکدری، میلاد فخرالدینی و میثم تیموری گروه محرومان تراکتور را تشکیل می‌دهند. پیمان بابایی هم هنوز وضعیت مشخصی ندارد و غایبان تراکتور برای این بازی ۱۰ نفر هستند.

کریمی در صحبتی عجیب هم گفت: از شانس بدمان استقلالی‌ها کمترین مصدوم و محروم را دارند، حتی بازیکنان رفته‌شان هم برگشتند! شاید آقای سرمربی توقع داشته استقلال هم نیمی از تیم خود را در اختیار نداشته باشد و این رقابت برابر باشد.

کریمی سال‌ها در فوتبال ایران به عنوان بازیکن و مربی فعالیت کرده و از شرایط تیم خبر داشته و به تبریز رفته است و این صحبت‌ها نمی‌تواند چیزی به بار فنی بازی‌ها بیفزاید.

تیم‌های استقلال و تراکتور امروز (سه‌شنبه، ۱۵ تیر) ساعت ۱۹:۱۵ در ورزشگاه آزادی به دیدار هم خواهند رفت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *