خطر بیخ گوش مسجدسلیمانی‌ها/ فکری و روزهای سختی که تمام نمی‌شوند

12:50 - 14 تير 1400
کد خبر: ۷۳۸۷۵۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
محمود فکری اگر می‌خواهند اتفاقات تلخ فصل جاری اش تکمیل نشود باید در پنج بازی باقیمانده بقای تیم نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر را قطعی کند.
- تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان طی فصل جاری سه بار سرمربی خود را تغییر داد. این بار به نظر می‌رسید این تیم با محمود فکری به ساحل آرامش رسیده است. نتایج خوب تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان حکایت از روز‌های بهتری می‌داد تا جایی که خیلی‌ها از طلوع دوباره فکری بعد از روز‌های ناموفق در استقلال صحبت می‌کردند.

در چنین شرایطی تعطیلات اخیر لیگ برتر نه‌تن‌ها معادلات این مربی را بهم زد بلکه بزرگترین ضربه را به او وتیم وارد کرد. آنها که پله‌های ترقی را به خوبی طی کرده و خود را تا میانه‌های جدول بالا کشیده بودند با دو شکست پیاپی حالا خطر سقوط به هم احساس می‌کنند.

نفت ۲۸ امتیازی در رده دوازدهم قرار دارد و با قعر جدول فقط ۶ امتیاز فاصله دارد. از این رو با توجه به پنج بازی باقی مانده از لیگ برتر آن‌ها نیز می‌تواند یکی از گزینه‌های سقوط باشند. محمود فکری اگر می‌خواهد تیمش سقوط نکند و روز‌های تلخ فصل جاری برایش تکمیل نشوند باید در بازی‌های باقی مانده حداقل امتیاز را کسب کند.

نفت مسجد سلیمان فردا با پدیده بازی دارد و در ادامه آن‌ها در چهار بازی باقی مانده به ترتیب با تیم‌های ذوب آهن، استقلال، گل گهر و آلومینیوم بازی می‌کند. بدون شک بازی با ذوب آهن برای آن‌ها حکم مرگ و زندگی را دارد چرا که هم رقیب مستقیم آن‌ها به حساب می‌آید و هم به اندازه کافی برای بقا در لیگ برتر انگیزه دارد. از این رو اگر نفت مسجد سلیمانی‌ها می‌خواهند در لیگ برتر بمانده و جایگاه خود را تثبیت کنند باید از بازی‌های باقیمانده حداقل امتیاز را بگیرند.

شرایط در جدول رده‌بندی به شکلی است که هر امتیاز و تفاضل گل می‌تواند در بقا یا صعود تیم تاثیر بگذارد. همانطور که تیم نفت مسجدسلیمان تا چند هفته پیش در میان جدول با خیال راحت بازی‌ها را دنبال می‌کند و حالا در انتهای جدول رقبایی، چون نساجی، ذوب آهن و سایپا را در یک قدمی خود می‌بیند.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *