کوثری: قوه قضائیه با روند مقابله با فساد در دل چپاولگران و غارتگران رعب و وحشت انداخته است

12:47 - 02 تير 1400
کد خبر: ۷۳۵۴۵۴
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
منتخب مردم «تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس» در مجلس یازدهم تأکید کرد: قوه قضائیه در دل چپاولگران و غارتگران رعب و وحشت انداخته است تا دست به کوچکترین عمل اشتباه نزنند و مردم هم راحت به زندگیشان ادامه دهند. آثاراین عملکرد را مردم در جامعه دیدند.
اسماعیل کوثری در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به عملکرد دستگاه قضا هم‌زمان با آغاز هفته قوه قضائیه، گفت: قوه قضائیه یکی از محوری‌ترین ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران است که از همان اول انقلاب موردتوجه و حمایت بود، بی‌شک دو قوه دیگر هم اثرگذاری دارند، ولی قوه قضائیه بیشترین نقش را در پیاده کردن عدالت دارد.

منتخب مردم «تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس» در مجلس یازدهم تصریح کرد: قوه قضائیه پیگیر عدالت محوری با تحقق حقوق عامه است و طی دو سال اخیر عملکرد خوبی داشته است، انتظار داریم با این تفکر و عملکرد، همیشه سربلند و موردتوجه مردم در پیاده کردن عدالت و احکام الهی باشد.

کوثری تأکید کرد: قوه قضائیه در دل چپاولگران و غارتگران رعب و وحشت انداخته است تا دست به کوچکترین عمل اشتباه نزنند و مردم هم راحت به زندگیشان ادامه دهند. آثاراین عملکرد را مردم در جامعه دیدند.

وی خاطرنشان کرد: قوه قضائیه دست دزدان خارجی را قطع کرده و مسیر خوبی برای برخورد با دور زنندگان قانون و دست‌انداز‌ها به بیت‌المال و چپاولگران در پیش‌گرفته است.

کوثری بابیان اینکه مابعد از پیروزی انقلاب به هیچ قلدر و قدرتی در جهان باج ندادیم، اظهار کرد: روند قوه قضائیه در مقابله با مفسدان مردم را امیدوار می‌کند.
 

برچسب ها: قوه قضائیه فساد

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *