رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

سردار پاکپور: تیپ انصارالحسین (ع) همدان تکیه‌گاه و بازوی قدرتمند نظام و سپاه است

12:21 - 31 خرداد 1400
کد خبر: ۷۳۴۷۴۹
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: تیپ انصارالحسین (ع) همدان، تکیه‌گاه و بازوی قدرتمند نظام و سپاه است و در حساس‌ترین عملیات‌ها و مأموریت‌ها در جنگ و پس از جنگ تا امروز از این یگان استفاده شده و به بهترین شکل ممکن نتیجه‌بخش بوده است.
-  بنا به اعلام سپاه نیوز، سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور در جلسه شورای فرماندهی تیپ انصارالحسین (ع) استان همدان ضمن بررسی توانمندی‌ها و آمادگی‌های یگان در حوزه‌های مختلف از تلاش و مجاهدت فرمانده و رزمندگان تیپ انصارالحسین (ع) تقدیر کرد و گفت: تیپ انصار الحسین (ع) مثل همیشه تکیه‌گاه و بازوی قدرتمند نظام و سپاه بوده و هست.

وی نقش لشکر و تیپ انصار همدان را در دوران جنگ بی‌مانند توصیف کرد و افزود: در حساس‌ترین عملیات‌ها و مأموریت‌ها در جنگ و پس از جنگ تا امروز از این یگان استفاده شده و به بهترین شکل ممکن نتیجه‌بخش بوده است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه استان همدان را مهد بسیجیان و رزمندگان شجاع، خوش‌فکر، کارآمد و فداکار توصیف و تصریح کرد: کسب عنوان برتر تیپ انصارالحسین (ع) در سطح یگان‌های قرارگاه امام حسین (ع) سپاه نشانه تلاش و ایثار و خطرپذیری نیرو‌های این یگان می‌باشد.

فرمانده تیپ انصارالحسین (ع) همدان نیز در این جلسه به تبیین آخرین وضعیت آمادگی و رزمی این یگان پرداخت و تأکید کرد: رزمندگان ما در پایان هر مأموریتی بدون احساس خستگی آماده پذیرش مأموریت دیگر بوده‌اند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *