نوراللهی: به نظرم اسکوچیچ و کادرش عالی بودند/ ترابی: تمرکزمان روی لیگ برتر است

23:17 - 30 خرداد 1400
کد خبر: ۷۳۴۶۳۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
هافبک ملی‌پوش تیم پرسپولیس پس از قهرمانی در سوپر جام گفت: قرار داد ۶-۷ بازیکن رو به اتمام است و این سوال را باید از باشگاه و مدیریت بپرسید.
- دیدار سوپر جام بین تیم‌های پرسپولیس و تراکتور برگزار شد و در پایان این بازی که با قهرمانی قرمز‌های پایتخت همراه شد، بازیکنان پرسپولیس صحبت‌هایی انجام داند که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

گزیده صحبت‌های مهدی ترابی پس از بازی:

*این بازی تمام شد و باید تمرکزمان را روی مسابقات لیگ برتر بگذاریم تا بتوانیم یک جام دیگر کسب کرده و به هواداران پرسپولیس تقدیم کنیم.  زمان زیادی تا بازی در جام حذفی برابر استقلال باقی مانده و فعلاً باید در لیگ برتر به مصاف نفت برویم.

گزیده صحبت‌های احمد نوراللهی پس از بازی:

* این پیروزی را به هواداران تبریک می‌گویم و به نظرم امروز جای آن‌ها در ورزشگاه خالی بود. 

* سپاهان به عنوان جدی‌ترین تعقیب کننده ما شرایط خوبی دارد. تلاش می‌کنیم که موفق باشیم و بتوانیم آخر فصل یک هدیه دیگر به هواداران بدهیم.

* شرایط مالی همیشه سخت بوده است. شکایت‌ها تیم را تحت فشار قرار می‌دهد. امیدوارم مشکلات زودتر مرتفع شود تا بازیکنان بتوانند به کار خود ادامه دهند و مدیریت هم بتواند شرایط را کنترل کند.  

* امروز لیاقت داشتیم و توانستیم برنده شویم. امیدوارم شرایط فراهم شوند تا هواداران بتوانند به ورزشگاه بیایند، چون دلتنگ‌شان هستیم.
 
* خوشحالیم که برنده سوپرجام شدیم و دل هواداران شاد شد. امیدوارم آخر فصل هم قهرمان شویم و دلشان را شاد کنیم.
 
* قرار داد ۶-۷ بازیکن رو به اتمام است و این سوال را باید از باشگاه و مدیریت بپرسید.

* خیلی خوشحالیم که تیم ملی صعود کرد. زحمات یک تیم و انرژی مثبت مردم ایران بود که مثل همیشه برای ما ارسال شد و در نهایت تیم ملی صعود کرد. امیدوارم در مرحله بعد هم عملکرد خوبی داشته باشیم و به جام‌جهانی صعود کنیم.
 
*به نظر من اسکوچیچ و کادرش عالی بودند. البته همه زحمت کشیدند و شرایط سختی را تحمل کردند. صعود تیم ملی حاصل کار گروهی بود. خدا را شکر صعود کردیم و امیدوارم در مرحله بعد هم خوب باشیم و به جام‌جهانی صعود کنیم.
 
شجاعی: هدف بزرگتری از سوپرجام داریم/ زود است در مورد دربی جام حذفی صحبت کنیم
 
*علی شجاعی در مورد برد پرسپولیس در سوپرجام فوتبال ایران اظهار داشت: خداراشکر بازی خیلی خوبی بود. توانستیم اولین جام را در سال ۱۴۰۰ برای پرسپولیس بگیریم و از این اتفاق خیلی خوشحالیم ولی هدف ما بزرگتر از این است. امیدوارم انگیزه بیشتری برای هدف بزرگتر ما باشد.
*شجاعی در مورد اینکه آیا بازیکنان پرسپولیس از نظر مالی وضعیت خوبی دارند، گفت: نمی‌توانم در مورد مسائل مالی صحبت کنم.
*بازیکن پرسپولیس در مورد تقابل این تیم در جام حذفی با استقلال عنوان کرد: فعلا به دیدارهای پیش رو در لیگ فکر می‌کنیم که خیلی مهم است. الان زود است در مورد جام حذفی صحبت کنیم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *