بازیگر جوکر: هیچ هیجانی برای بردن جایزه اسکار نداشتم

11:30 - 19 خرداد 1400
کد خبر: ۷۳۱۴۱۸
واکین فینیکس برنده اسکار بهترین بازیگر مرد اسکار ۲۰۲۰ می‌گوید به سبب اضطراب درونی هیچگونه هیجانی موقع بردن جایزه نداشتم.

- واکین فینیکس که فردی درونگرا است در مصاحبه جدید خود با ساندی تایمز می‌گوید به سبب اضطراب زیادی که داشته هیچ هیجانی در زمان بردن جایزه اسکار نداشته است. او می‌گوید: برای من بسیار سخت و دلهره‌آور بود تا بخواهم موقع بردن جایزه حرفی بزنم. راستش را بخواهید نمی‌خواستم بالای سن بروم و حرکتی کنم. از این فرصت هیجانی نداشتم. این کاری نیست که من اهلش باشم و پر از ترس بودم.

بازیگر جوکر در سخنرانی خود در مراسم اسکار گفته بود: من خیلی راجع به مشکلاتی که در جامعه وجود دارد فکر کرده‌ام. مشکلاتی که ما همگی درگیر آن هستیم. و خب طوری به ما القا شده که انگار هرکس برای خودش زندگی می‌کند و مشکلاتش به خودش ربط دارد. من به شخصه، مشترکات را می‌بینم.  چه زمانی که راجع به نژادپرستی و تبعیض یا چه زمانی که درباره نابرابری‌های جنسی و حقوق انسان و حیوان حرف می‌زنیم، داریم از جنگ با بی‌عدالتی صحبت می‌کنیم. و به‌نظر من باید همگی و در کنار هم در مقابل بی‌عدالتی صف‌آرایی کنیم. ما باید در مقابل یک ملت، یک فرد، یک جنیست، یک قوم یا یک گونه بایستیم تا بقیه ملت‌ها، اقوام و گونه‌ها مورد ظلم و سوء استفاده قرار نگیرند.

فینیکس بازیگر و تهیه کننده آمریکایی برنده جوایزی از جمله جایزه گرمی، جایزه بفتا، یک جایزه گلدن گلوب، برنده یک اسکار و نامزد چهار جایزه اسکار است. فینیکس در سن ۸ سالگی نخستین تجربه بازیگری‌اش را به همراه برادرش ریور در مجموعه تلویزیونی Seven Brides for Seven Brothers بدست آورد و از سنین پائین بعنوان یک بازیگری حرفه‌ای وارد سینما شد.

واکین فینیکس علاوه بر تهیه کنندگی فیلم و برنامه‌های تلویزیونی، کارگردان موزیک ویدیو نیز هست. او برای ضبط موسیقی متن فیلم «سر به راه باش» برنده جایزه گرمی برای بهترین موسیقی متن تلفیقی شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *