تناقض عجیب در قرارداد مشاور ایتالیایی استقلال

0:45 - 14 خرداد 1400
کد خبر: ۷۲۹۶۸۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
با توجه به شرایط مالی استقلال، قرارداد مشاور فنی این تیم، با ابهام زیادی روبه‌رو شده است.

- فرهاد مجیدی در حالی از حضور گابریل پین مربی ایتالیایی ۵۹ ساله از هفته آینده در تیم فوتبال استقلال خبر داد که وی در تیم‌های پارما، فیورنتینا، گالاتاسرای، والنسیا، النصر و جنوا به عنوان مربی حضور داشته و در کارنامه‌اش مربیگری تیم ملی ایتالیا نیز ثبت شده است.

در همین حال، شایعات زیادی درباره تغییر هیئت مدیره و مدیرعامل استقلال شنیده می‌شود؛ بطوری‌که هنوز وضعیت مدیریت باشگاه استقلال روشن نیست. شکایت استراماچونی، نوتیس (هشدار) هروویه میلیچ، عدم پرداخت دستمزد شیخ دیاباته، بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی بابت شکایت میلیسیچ لکیچ و پرونده پادووانی. حتی طی روزهای اخیر یکی از بازیکنان داخلی هم برای پیگیری مطالباتش به دفتر باشگاه مراجعه کرده است. پیش از این فرزاد حاتمی بازیکن پیشین استقلال نیز اعلام کرده بود؛ اگر طلبم را پرداخت نکنند به AFC شکایت می‌کنم. (حاتمی در ابتدای دهه نود به استقلال پیوسته بود.)

با این اوصاف اگر استقلال اوضاع مالی مناسبی دارد چرا دستمزد این نفرات را پرداخت نمی‌کند تا با محرومیت و حواشی احتمالی روبه‌رو نشود؟ و اگر قرار است این مبلغ از هزینه شخصی مجیدی یا افراد دیگری پرداخت می‌شود به صراحت اعلام شود تا دیگر بدهکاران با شک و شبهه از استقلال دلگیر نشوند. در غیر این صورت برای باشگاه استقلال مناسب نیست که مانند پرونده استراماچونی علاوه بر دستمزد، جریمه دیرکرد، هزینه شکایت در CAS و وکلای بین‌المللی را نیز بپردازد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *