روحانی عید مقاومت و سالروز آزاد سازی جنوب لبنان را تبریک گفت

11:04 - 04 خرداد 1400
کد خبر: ۷۲۷۳۵۸
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
رئیس جمهور در پیامی به دولت و مردم لبنان با تبریک فرارسیدن عید مقاومت و سالروز آزاد سازی جنوب این کشور از وجود نیرو‌های متجاوز رژیم صهیونیستی، تاکید کرد: ماهیت رژیم صهیونیستی که منبعث از خوی تجاوزگری است نشان داد که تنها راه مقابله با متجاوزین ایستادگی و مقاومت ملت است.
- بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی  در پیامی به دولت و مردم لبنان  فرارسیدن عید مقاومت و سالروز آزاد سازی جنوب این کشور از وجود نیرو‌های متجاوز رژیم صهیونیستی را تبریک گفت. 

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای میشل عون
رئیس جمهوری لبنان

فرا رسیدن سالروز عید پیروزمندانه و پرافتخار مقاومت و آزادی که با فداکاری و از خودگذشتگی مردم مقاوم لبنان منجر به آزادسازی جنوب آن کشور از وجود نیرو‌های متجاوز رژیم صهیونیستی گردید را به جناب‌عالی، دولت و مردم شریف لبنان تبریک می‌گویم.

ماهیت رژیم صهیونیستی که منبعث از خوی تجاوزگری است، نشان داد که تنها راه مقابله با متجاوزین، ایستادگی و مقاومت ملت است. امیدوارم این مسیر تحت رهبری حضرتعالی تا آزادسازی کامل اراضی لبنان ادامه یابد.

در راستای اراده ملت لبنان، ارتش و مقاومت برای حفظ وحدت و دفاع از اراضی کشورشان، جمهوری اسلامی ایران نیز همچون گذشته در کنار دولت و ملت لبنان قرار داشته و خواهد داشت.

از خداوند متعال، سلامتی و موفقیت آن جناب و عزت و سربلندی مردم شریف لبنان را مسئلت دارم.
 

 

انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *