سریال «صبح آخرین روز» با موضوع زندگی شهید شهریاری

16:35 - 27 ارديبهشت 1400
کد خبر: ۷۲۵۳۵۵
دسته بندی: سیاست
سریال تلویزیونی «صبح آخرین روز» روایتی از زندگی شهید والامقام دکتر مجید شهریاری با همکاری سازمان انرژی اتمی تولید و هم‌اکنون از شبکه ۲، ساعت ۲۱:۳۰ همراه با بازپخش درحال پخش است.

- بنا به اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان انرژی اتمی، سریال تلویزیونی «صبح آخرین روز» روایتی از زندگی شهید والامقام دکتر «مجید شهریاری» با همکاری سازمان انرژی اتمی تولید و هم‌اکنون از شبکه ۲، ساعت ۲۱.۳۰ همراه با بازپخش درحال پخش است.

شهید مجید شهریاری دانشمند برجسته کشورمان در راه جهاد علمی و اقتدار نظام اسلامی در عرصه فعالیت‌های صلح آمیز صنعت هسته‌ای و به ثمر رساندن غنی‌سازی بیست درصد جهت تولید رادیودارو، هشتم آذرماه سال ۱۳۸۹ توسط رژیم صهیونیستی به درجه شهادت نائل شد.


ایشان استاد دانشگاه شهید بهشتی و عضو هیئت علمی دانشگاه تهران، رئیس مرکز تابش گامای سازمان انرژی اتمی و مؤسس دانشکده هسته‌ای دانشگاه شهید بهشتی بود، که داستان زندگی این اسطوره و نخبه علمی در قالب مجموعه‌ای تلویزیونی به تصویر کشیده شده است.

«صبح آخرین روز» محصول همکاری سازمان انرژی اتمی ایران با معاونت امور استان‌های رسانه ملی است که در صدا و سیمای مرکز زنجان تولید شده و بازیگران آشنای کشورمان به همراه برخی از هنرمندان زنجانی در آن ایفاء نقش می‌کنند.

این سریال ۳۰ قسمتی با حضور بیش از ۴۰۰ هنرمند و هنرور در لوکیشن‌های مختلف شهر‌های زنجان و تهران از جمله سکانس‌هایی در سازمان انرژی اتمی و دانشگاه شهید بهشتی تصویربرداری شده و اینک از شبکه دو سیما و شبکه شما پخش می‌شود.

سریال تلویزیونی صبح آخرین روز مستندی تاریخی اجتماعی است که به همت صدا و سیمای مرکز زنجان و با مشارکت سازمان انرژی اتمی، وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و استانداری زنجان تولید شده و به ابعاد مختلف علمی، اجتماعی، خانوادگی و کاری زندگی شهید والامقام مجید شهریاری و دستاورد‌های دانشمندان ایران اسلامی در صنعت هسته‌ای پرداخته است.

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *